31'i gördünüz diye paçaları hemen sıvamayın.
bu bölüm 2 parttan oluşacak çünkü bir tık 🤏🏻 uzuniyi okumalar 🫦
*
*
*3 yıl önce;
Çıktığı terastan Seul'ün görkemli manzarasını ayaklarının altında hissederken ve içerideki gürültüde kendisini seven insanlarla birlikte olduğunu bilirken kendisini dünyaya hükmedebilecek kadar güçlü hissediyordu Kim Taehyung.
Koca bir imparatorluğu yöneten yalnız bir kralmış gibi, çevresinde dediği her şeyi yapmaya hazır birçok insan, onu sevdiğini söyleyen ve kendini iyi hissettiren büyük bir çevre ve sonu gelmeyecek bir mal varlığı vardı.
Uzun zamandır tüm bunların bilinciyle mutlu bir hayat yaşamıştı. Ancak bugün bu görkemli parti kendisine ait kılınmışken ve 25 yaşına giriyorken, ilk kez mutsuz hissediyordu.
Bir şeyler eksikti.
"Hava almaya mı çıktın yoksa ilgi odağı olmaktan mı bıktın?" Arkasından gelen ses ile geriye dönüp Jungkook'u kendisine büyük gelen siyah bir montun içinde yanına yaklaşırken görmüştü. Bu durum hiç hoşuna gitmemişti çünkü son yaşanan olaylardan sonra Jungkook'tan uzak durmaya karar vermişti.
Son bir yıldır görkemli planı iyi ilerliyordu fakat Jungkook neler olduğunu anlamaz bir şekilde Taehyung'un peşinde dolanmaya devam etmekte ısrarcıydı.
"Partiye dön, yalnız kalmak istiyorum."
"Parti çocuğu sensin." Jungkook esmerin yanına varıp dalga geçerek konuştuğunda, Taehyung göz devirmiş ve sessizliğini sürdürmüştü. Genç adamın bu sene yeni yaşına girerken hissettiği eksiklik tam yanı başındaydı.
Jungkook'a karşı hissettiği duyguları reddetme aşamasındayken, sarhoş Jungkook'un onu öpmesi ve bunu yaptığını unutup en yakın arkadaşıyla sevgili olmayı sürdürmesi geride kalan Taehyung'un canını yakıyordu. İlk kez bir yeni yaşına girerken nefes alamıyormuş gibi hissediyordu.
İlk kez yalnızdı.
Daraldığını hissederken soğuktan kızaran ellerini cebine atıp sigara paketini aramaya başlamıştı. Bulamadığında paketin içeride kaldığını hatırlamıştı ancak Jungkook yanı başında dikilirken esmerin ne aradığını anlamış gibi kendi cebinden çıkarttığı dalı ona uzatmıştı. Taehyung içeri gidip kalabalık arasında bir saat sigara paketi aramaktansa Jungkook'un uzattığı dalı kabul etmişti.
Dalı dudaklarının arasına aldığında Jungkook eliyle rüzgarı siper ederek çakmağını ateşlemiş ve Taehyung'un sigarasını yakmıştı. Kısa süreli yakınlaşma Jungkook'a hiçbir şey hissettirmezken Taehyung'u heyecanlandırması, esmeri deli ediyordu. Kendisini aptal bir ergen gibi hissediyordu.
"Bu yılın senin için nasıl geçtiğini sormak istiyorum ancak iyi geçmediğini benimle arana koyduğun mesafeye rağmen anlıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stay away • taekook
FanfictionJeon Jungkook eski sevgilisini kazanmak için uğraşan takıntılı bir adamdı. Kim Taehyung ise en yakın arkadaşını Jeon Jungkook'tan uzak tutmak için her şeyi yapan bencil bir adam. [TaeKook] [Texting+Düz Yazı]