chapter twenty two.

3.1K 367 120
                                    



















mrblar 🌝

iyi okumalar 😎



























*
*
*



















4 yıl önce;

Jungkook, yeni arkadaşından ödünç aldığı kot, tişört ve blazer ceket ile bir parti çocuğuna dönüşmüştü. Yanı başındaki Taehyung ile partinin yapıldığı eve girmişler, kalabalığın arasında yavaş adımlarla ilerlemeye başlamışlardı.

Şimdiden sarhoş olan, birbirine sürtünen, dans eden birçok insanın arasında nereye ilerlediklerini bilmeyen Jungkook, Taehyung'u sık sık kontrol ediyor, onu kaybetmediğinden emin oluyordu.

Partinin en kalabalık olduğu, bir oturma grubunun bulunduğu ve Jungkook'un evin salonu olduğunu tahmin ettiği bir alana geldiklerinde, Taehyung Jungkook'a bakıp, "Bizimkiler orada." diyerek koltukta oturan siyah saçlı bir oğlan ile kucağına yan bir şekilde oturmuş olan genç kızı işaret etmişti.

Jungkook, esmerin işaret ettiği yere bakıp, "Şu küçük çocuk ve üzerindeki kızdan mı bahsediyorsun?" diye sarkastik bir tavır takınmış, Taehyung'u güldürmüştü.

"Jimin ona küçük dediğini duyarsa gece evine suikast düzenleyebilir. Dikkat et derim." Başka bir şey söylemesine fırsat kalmadan Jungkook'u tutmuş ve arkadaşlarının yanına ilerlemişti.

"Taehyung!" Jungkook, adının Jimin olduğunu öğrendiği çocuğun üzerinde oturan kızın çığlık atarak kalkışını ve esmere sıkıca sarılışını izlemişti. "Gelmeyeceğini söylemiştin."

Taehyung kızdan ayrılırken, "Fikrimi değiştirdim." demiş ve hemen yanında duran Jungkook'u işaret etmişti. "Size bir parti çocuğu daha getirdim."

Genç kız, Jungkook'a öylesine bir bakmış ve hakkında çok fazla bir şey düşünmeden, gülümseyerek arkasında kalan çocuğa dönmüştü. "Sana gelir demiştim Minnie. İddiayı ben kazandım, paraları sökül." Elini para beklediğini belli edercesine açmış ve Jimin'e uzatmıştı. Jimin söylenerek cebinden çıkarttığı birkaç doları kızın eline tutuşturmuş ve göz devirmişti.

"Benim üzerimden bu şekilde iddiaya girmenizi kınıyorum." Taehyung yalancı bir alınganlıkla konuştuğunda genç kız samimiyetle kolunu esmerin omzuna atmış ve gülümsemişti. "Tek eğlencemiz sensin Taehyungie, yapacak bir şey yok."

"Aramızda aşk hayatı en çok sallantıda olan sensin ne de olsa." Jimin oturduğu yerden dalga geçtiğinde Taehyung ayağıyla arkadaşının ayağını dürtmüş ve susmasını istemişti. Ancak Jimin esmerin isteğinin aksine Jungkook'a bakmış, "Bakıyorum ağına yeni biri takılmış Kim Taehyung, hızlısın!" diye alay etmeyi sürdürmüştü.

Taehyung ise arkadaşlarının vurdumduymaz hallerinin yanlış anlaşılmaya mahal vermesine engel olmak için Jungkook'a dönmüş, "Onlara aldırma, hep böyleler." demişti. Hemen ardından arkadaşlarına bakıp, "Jungkook benim alt dönemim. Beraber ödev yapıyorduk, sizinle de tanıştırmak istedim." diye açıklamıştı.

Taehyung'un üzerine yığılmaktan sıkılmış olan genç kız, kendisini toparlamış ve arkadaşlarına yaklaştığı doğal samimiyetin aynısını Jungkook'a göstererek elini uzatmıştı. "Ben Hayoon. Memnun oldum."

stay away • taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin