chapter forty two.

1.9K 228 145
                                    



















SONUNDA GELDİM GELDİMMM

artık yavaş yavaş sona yaklaştığımız için, bölümler de uzuyor, gelme süreleri de. üzgünüm🥲

İYİ OKUMALAR








#happyhobiday☀️


























*
*
*

















2 hafta sonra;

"Şok haber!

Geçtiğimiz haftalarda ünlü iş adamı Kim Taehyung ile uygunsuz görüntüleri sızdırılan Jeon Jungkook, Min Hayoon ile bir gece kulübünden çıkarken görüntülendi!

Min Hayoon, birkaç ay önce aldatıldığına dair hakkında iddialarda bulunduğu Jeon Jungkook'la oldukça yakınlaşmış görünüyordu. Gece kulübünden çıkarken ikisi de magazincilerimizin sorularına cevap vermedi ve Jeon Jungkook'un arabasına binip hızla uzaklaştılar.

Min Hayoon ve Jeon Jungkook'un birlikte olduğu o görüntüler birazdan Kore Magazin'de!"

Taehyung kumandayı eline alıp televizyonu tamamen kapatmış ve elindeki cihazı sinirle yere fırlatıp kırılmasına sebep olmuştu. Kumandayı kırması, kendisini biraz bile sakinleştirmezken bu defa hıncını kendisinden çıkartmış ve saçlarını yolar gibi arkaya doğru tarayıp tamamen dağıtmıştı. Arkadaşı Jimin onun delirmekte olan halini gördüğü sırada, salona yeni giriyordu. "Hey, hey! Ne oluyor? İyi misin?" Taehyung için bitki çayı koymuş olduğu kupayı sehpaya bırakıp, arkadaşının kolunu tutarak oturmasını sağlamıştı. "Taehyung, kötü görünüyorsun."

"Var olan gerçekleri söylediğin için sağ ol Jimin." Esmer, arkadaşına kinayeli bir cevap verdiğinde Jimin birkaç saniyeliğine sessizleşmişti. "Ne yapmaya çalışıyorsun Jungkook?"

"Jungkook mu? Ne oldu? Ne gördün yine?" Jimin hala hiçbir şeyin farkında olmadığı için merakla sormuştu.

"Hayoon'la beraber. Bir haltlar çevirdiği kesin."

"Yeniden beraber olmalarına imkan yok." Jimin fikrini dile getirdiğinde esas amacı arkadaşına iyi şeyler düşündürtüp onu sakinleştirmekti ancak bu tamamen ters tepmişti.

Taehyung sesini yükselterek, "Tabii ki beraber olmalarına imkan yok Jimin, salak mıyım ben?" demişti. Jimin onu reddetmek üzere ağzını açacakken esmer devam etmişti. "Başka bir şeyler planladığını anlamadığımı mı sanıyor? Bu işin arkasında Hayoon var ve aptal kızı kafalamaya çalışıyor olmalı. Hayoon o kadar da salak değil, o oyuna kanmayacak. Tek yaptığı beni çıldırtmak."

"Planları işe yaramış görünüyor." Jimin mırıldandığında Taehyung ona tehlikeli bir bakış atmıştı. "Zaten yediğin boku unutmadım Jimin, istersen sen fazla konuşma."

Taehyung, Jungkook'a söylediği içki yalanının nasıl ortaya çıktığını elbette ki öğrenmişti. Jimin'in yüzünü yaralı halde görünce arkadaşı her şeyi olduğu gibi dökülmüş ve sinirlendiği için Jungkook'la bu şekilde konuştuğunu anlatmıştı. Taehyung ona çok sinirlense de Jimin defalarca kez arkadaşından özür dilemiş ve kendisiyle empati yapmasını rica etmişti. Esmer bir süre düşününce, Jimin'in yerinde olsa muhtemelen karşısındakine, tıpkı arkadaşı gibi zehirli bir dille karşılık vereceğini biliyordu.

stay away • taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin