biraz geciktim ama bolum anca bitti.✨iyi okumalar✨
*
*
*"Ne düşünüyorsun?"
Beyaz tenli yolculuk ettiği arabanın içinde filmli camdan dışarıyı izlerken Namjoon'a dönmeden konuşmuştu. "Kazanacağım paraları."
Arka koltukta, hemen yanında oturan en yakın arkadaşı, aynı zamanda da şirketinin genel müdürü olan Namjoon kıkırdamıştı. "Taehyung hakkında ne düşünüyorsun?"
Jungkook gözlerini, izlediği uzun binalardan çekmiş ve arkadaşına bakmıştı. "Bana para kazandıracak iyi bir iş adamı olduğunu."
Namjoon göz devirmiş ve kemik gözlüğünü düzeltmişti. Yolculuk sessizce sürerken Jungkook'un gerçek düşüncelerinin bu olmadığını da elbette sadece Jungkook biliyordu.
Beyaz tenli günlerdir Taehyung hakkında düşünüyordu. Esmer olan Jungkook'un hatırlamadığı ve yalnızca kendisinin bildiği bazı şeyleri saklıyor ve bu yüzden beyaz tenliye farklı bir yanını gösteriyordu. Jungkook böyle düşünüyordu çünkü Taehyung'un kendisi dışındaki diğer insanlara nasıl davrandığına şahit olmuştu.
Bu proje bitimine kadar da o sırrın ne olacağını öğrenecekti.
Taehyung'la olan arkadaşlıklarının gerçekten Hayoon'la yaşadıkları ilişkiden kaynaklı bozulduğuna inanmak istemiyordu Jungkook.
Hislerine güvenen biriydi ve genelde yanılmazdı.
Araba Kim Holding'in otoparkına giriş yapıp durduğunda sürücü koltuğundan inen şoför hızlıca arka tarafa ulaşıp Jungkook'a kapıyı açmıştı. Beyaz tenli güneş gözlüğünü düzeltip yavaşça arabadan çıkmış, holdingin girişinde kendisini bekleyen yabancı ve kısa boylu bir genç kızın kendilerine geldiğini fark etmişti.
"Merhaba Bay Jeon. Ben Harin. Bay Kim'in asistanıyım. Size toplantı salonuna kadar eşlik edeceğim."
Jungkook yalnızca 'Memnun oldum.' demekle yetinmiş ve arkasından gelen Namjoon ile genç kızı takip etmeye başlamıştı. Kısa sürede binaya girip asansöre binmişler ve en üst kattaki toplantı salonuna ulaşmışlardı.
Harin isimli genç kız oldukça kibar ve neşeli bir tavır takınarak Jungkook ile Namjoon'u toplantı odasına getirmiş, Taehyung'un birazdan geleceğini söylemişti.
Jungkook saatine bakmış ve toplantı saatine beş dakika kaldığını gördüğü için umursamaz bir tavır takınarak oturduğu sandalyeyi arkasındaki camekana çevirip dışarıyı izlemişti.
"Sözleşmedeki şartları değiştirmek istersek buraya tekrar gelmemiz gerekecek biliyorsun değil mi?"
Namjoon elindeki proje dosyalarını karıştırırken mırıldanmıştı. "Şartları değiştirmek istersek onlar bize gelir bu defa." Jungkook umursamazca konuştuğunda Namjoon bir şey demeden önüne dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stay away • taekook
FanfictionJeon Jungkook eski sevgilisini kazanmak için uğraşan takıntılı bir adamdı. Kim Taehyung ise en yakın arkadaşını Jeon Jungkook'tan uzak tutmak için her şeyi yapan bencil bir adam. [TaeKook] [Texting+Düz Yazı]