güüüüüüünayyyyydııııın
(seda sayan mod: aktif)nabersiniz canlarım özledim sizi 🥺
2 haftadır iş gezisiydi sınavlarımdı derken hiç hiçbir şey yazamadım. bu bölümü de ancak dün tamamlayabildim. malumunuz biraz uzun oldu 😌
hadi iyi okumalar o zamannn
*
*
*"Ben bu azgın oğlu azgınla kalmam!" Esmer adam sinirle resepsiyondaki görevliyle konuştuğunda, yanı başında duran Seokjin göz devirmişti.
"Neden öyle diyorsun bebeğim?" Seokjin arkadaşıyla dalga geçmiş ve bıyık altından sırıtmıştı. "Gece sen uyurken sana kerkinmezsem o gece bana haram biliyorsun."
"İğrençsin, imdat!" Namjoon bağırdığında Seokjin kahkahayı basmıştı ve resepsiyon görevlisi kendilerine korkmuş gibi bakıyordu.
Taehyung valizini sürükleyerek otele girmiş ve iki arkadaşının resepsiyonda olduğunu görerek yanlarına ilerlemişti. "Dışarıda felaket bir kar var. Jungkook arabadan inerken kara gömülüyordu neredeyse." diye nefes nefese konuşmuştu. Beresini ve atkısını çıkartıp soğuk havadan kurtulduğu için derin bir nefes almıştı. "Siz hala odalarınızı ayarlayamadınız mı?"
"Namjoon arkadaşımız benimle kalmak istemiyormuş." Seokjin yeniden göz devirdiğinde Namjoon homurdanarak Taehyung'a dönmüştü. "Alacağın olsun. Niye bizi aynı odaya ayarlıyorsun?"
Taehyung omuz silkmişti. "Yoongi Hoseok'la kalmak istediğini söyledi. Siz de birbirinize kaldınız, ne yapabilirim? Jungkook'la mı kalmak istiyordun Namjoon?" Esmer alayla arkadaşına baktığında Namjoon kafasını iki yana sallamıştı. "Almayayım. O bizon öküzünün horlamasını çekeceğime götümü azgın Jin'den kurtarmak için uğraşırım daha iyi."
"Kârlı bir seçim gibi." Jungkook da elindeki valiziyle yanlarına ulaştığında, konuşmanın sonunu duyduğu için diyaloğa dahil olmuştu.
"Hadi, çok oyalandık." demişti Taehyung. "Diğerleri gelmiş, odalara yerleşmiş bile. Akşam yemeğine yetişelim biz de." Taehyung'un sözlerinin üzerine Namjoon söylenmeye devam etse de mecburen Seokjin'le kalmayı kabul etmiş ve oda kartlarını alarak asansöre yönelmişlerdi. Taehyung da Jungkook'la kimliklerini göstererek oda kartlarını teslim almış ve girişlerini tamamlamıştı.
Sevgilisiyle birlikte kalmak için manzarayı gören güzel bir odayı seçmişti. Taehyung'un jestini fark eden Jungkook gülümseyerek odanın boydan boya camekanla kaplı olan bölümüne ilerleyerek çok uzakta, karınca gibi görünen insanları fark etmişti. Kayak merkezine fazla uzak değillerdi. Sevgilisi, kendisine yakışır şekilde güzel bir otel seçmişti.
"Beğendin mi?" Taehyung hemen Jungkook'un arkasından ellerini boynuna dolayıp sarıldığında küçük olan sevgilisinin ellerini tutmuş ve üzerine bir öpücük kondurmuştu. "Bayıldım." diye cevaplamıştı gülümserken. "Hatta yemeğe inmeden önce odanın tadını çıkarmak isterdim." diye devam etmiş ve esmeri döndürüp yüz yüze gelmelerini sağlamıştı. Taehyung gülümserken ağzını açmasına izin vermeden dudaklarına kapandığında sevgilisi el mecbur karşılık vermeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stay away • taekook
FanfictionJeon Jungkook eski sevgilisini kazanmak için uğraşan takıntılı bir adamdı. Kim Taehyung ise en yakın arkadaşını Jeon Jungkook'tan uzak tutmak için her şeyi yapan bencil bir adam. [TaeKook] [Texting+Düz Yazı]