chapter fifteen.

3.8K 431 85
                                    




















a mini mani mini mani mini mani mow
chiki chaka chiki chaka chiki chaka chow
bangtanirago
domang girago
KİMİ NAMİ KİMİ NAMİ KİMİ NAMİJOON

happy namu day

iyi okumalar 🧚🏽‍♀️























*
*
*


















Esmer adam arabadan indiğinde, anahtarı teslim ettiği valeye, "Bagajdaki paketleri içeri getirtebilir misiniz?" diye sormuş ve personelin güler yüzlü onaylamasıyla içeri geçmişti. Yaklaşık bir haftadır işleri nedeniyle göremediği arkadaşlarına yaklaşmış, selam vermişti.

Hayoon ayağa kalkıp Taehyung'a sıkıca sarılırken, "Alt tarafı bir haftadır buluşamıyoruz ama sen olmayınca yıllar geçmiş gibi hissediyorum." diye şımarıklık yapmıştı. Taehyung ona gülümsemiş, yerine otururken yanlarına gelen garsona, "Chocolate Kiss istiyorum." demişti. Garson yanlarından ayrılırken poşetleri taşıması için ricada bulunduğu görevli, elinde büyüklü küçüklü on taneye yakın mağaza poşetiyle içeri girmiş ve poşetleri yanlarına bırakmıştı. Taehyung adama teşekkür mahiyetinde bahşiş verirken Hayoon poşetlere saldırmıştı bile.

"Yine bizim için tüm Milano'yu satın almışsın."

"Roma'ya gitmemiş miydin?" Jimin sorduğunda arkadaşının kendisine uzattığı küçük poşetteki parfümü kokluyordu.

"Sizin için Milano'ya geçip alışveriş yaptım biraz."

"Sen nasıl bir kralsın ya!" Hayoon esmerin yanağına bir öpücük bırakıp yerine oturmuş ve poşetlerin hepsini açmak uzun süreceği için, yalnızca birkaçına baktıktan sonra yere bırakmışlardı. "Anlat bakalım."

Taehyung yalnızca işleri yüzünden arkadaşlarıyla uzun süre görüşememişti. Bir de kafasını karıştırıp, işlerini ağır yürütmesini sağlayan Jungkook mevzusu vardı elbette. Ancak esmer olan kimseye bunu anlatacak değildi. Özellikle de Hayoon'a. Bu nedenle yalnızca işleri hakkında özet geçmiş ve her zamanki gibi sessizliğe bürünmüştü.

Sipariş ettiği çay önüne geldiğinde, arkadaşlarının başkaları hakkında yaptığı dedikoduları dinliyordu. "Geçen gün kızlarla eğlenceye çıkalım dedik, birisiyle tanıştım. Ama adam nasıl ilgili, nasıl kibar... Taehyung, belki de yeniden aşık olmaya hazırım." Hayoon iç çekerek anlattığında Taehyung arkadaşına göz devirmişti.

"Ziyaret ettiğin barlarda tanıştığın adamlar aşık olacağın türden adamlar değil. Sevişeceğin adamla aşık olacağın adamı iyi ayırt et."

"O kadar heves kırıcısın ki... Hem sevişip hem aşk yaşayabilirim."

Jimin de Taehyung'u onaylayarak araya girmişti. "Yaşayamazsın. Yeni bir Jeon Jungkook vakası istemiyoruz Hayoon."

"Ne alaka? Jungkook'la beni Taehyung tanıştırdı. O istisna." Taehyung bir kez daha geçmişten bahsedildiğinde derin bir iç çekmişti. Bu konuyu, özellikle de Jungkook'u konuşmaktan hiç hoşlanmıyordu.

stay away • taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin