jin'in doğum gününe yetiştim 😭size bölüm yazmak için gece birazcık geç uyudum ✊🏻
HAPPY JIN DAY 🪅🍾💖
ve
İYİ OKUMALAR
*
*
*5 ay önce;
Takım elbisesinin ceketini ilikleyip otelin barına doğru adımını atmayı sürdürmüştü. Kendisine ait olan otelin gece kulübünde, en yakın arkadaşı bekarlığa veda partisini verirken, kendisi de eskiden yakın arkadaş oldukları, şimdilerde ise yalnızca en yakın arkadaşının nişanlısı olan adamın partisindeydi.
O da bir bekarlığa veda partisi yapmalıydı çünkü en doğal hakkıydı. Yarın evlenecekti.
"Hey, Taehyung!" Seokjin kız arkadaşının beline sarılmış, kör kütük sarhoş denilebilecek kadar dağılmış bir tiple karşısına çıkmıştı. Üzerine giydiği siyah saten gömleği yarıya kadar açılmış, boynu morluklarla, yüzünün her yeri ise kırmızı ruj izleriyle doluyken, kafasına kravatını bağlamıştı.
"Hey." Taehyung gülümseyerek genç adama selam vermişti. Yüzündeki sinsi gülümsemeyi, sarhoş bir adam olan Seokjin, elbette anlayamıyordu.
"Hayoon'un partisinde kalacağını sanıyordum. Buraya hangi rüzgar attı seni?" Seokjin konuşmak için kelimeleri zar zor ağzından çıkartıyordu. Yanındaki kız arkadaşı ise en az onun kadar sarhoş olduğu için, elindeki içkisini yudumladıkça adamın boynuna eğilip duruyor, huylanmasını sağlıyordu.
"Evet öyleydi ancak o kızlara ait bir parti. Fazla yer almak istemedim. Boş vaktim varken Jungkook'u da göreyim dedim."
"Harika bir fikir!" Seokjin adamın ne dediğini tam olarak beyin süzgecinden geçirip algılayamıyordu ancak yine de abartılı ve olumlu bir tepki vermekten geri kalmamıştı.
"Nerede olduğunu biliyor musun?"
"Elbette biliyorum." Barın dışarı açılan bölümünü ve Seul manzarasını ayaklarının altına alan, yıldızların altında parlamakta olan ışıklı havuzu işaret etmişti. "Havuzda eğleniyor."
"Tam tahmin ettiğim gibi." Taehyung duyulup duyulmadığını önemsemeden, kendi kendisine konuşmuş, Seokjin ve kız arkadaşına veda edip havuza ilerlemişti.
Jungkook'u etrafındaki arkadaşlarıyla sarhoş bir halde kahkaha atarak, plaj voleybolu oynarken görmüştü. Gece yarısı, havuz içerisinde voleybol oynamak da tam Jungkook'a göre bir saçmalıktı Taehyung'un gözünde.
Hızlıca diğer herkes gibi üzerindekileri çıkartmış ve pahalı takımına ne olacağını umursamadan bir kenara atmıştı. Yalnızca baksırıyla kalırken, çevredeki diğer erkekler ve süslü bikineler giymiş birkaç dansçı kızın bulunduğu havuza girmişti.
Jungkook son topu sertçe smaç basıp kafasına çarpmasını sağladığı birisine kahkahalar atarken oldukça kendisinden geçmiş görünüyordu. Taehyung'un fazla uğraşmasına gerek yok gibiydi fakat genç adam hiçbir şeyi riske atmak istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stay away • taekook
FanfictionJeon Jungkook eski sevgilisini kazanmak için uğraşan takıntılı bir adamdı. Kim Taehyung ise en yakın arkadaşını Jeon Jungkook'tan uzak tutmak için her şeyi yapan bencil bir adam. [TaeKook] [Texting+Düz Yazı]