geldim kızlar 🫦büşra is here. şimdi bölüm biraz sıkıntılı, 4K kelimeden oluşuyor.
bir de yarın muhtemelen bölüm gelmeyebilir. aralıkta olduğumuz için ofiste işlerim biraz yoğunlaştı. fırsat buldukça yazıp atmaya çalışacağım.
iyi okumalar 👯♀️
*
*
*Genç adam girdiği dar sokaklı mahallenin boş bir köşesine arabasını park etmişti. Geç saatte sokakta oyun oynayan çocuklara gözü çarparken arabadan inmiş ve telefonundan, geldiği adresi yeniden kontrol etmişti. İçeri girmesi gereken binanın tam önünde durduğunu fark ettiğinde ağır adımlarla binaya ilerlemişti.
Asansörsüz ve oldukça bakımsız görünen binanın üçüncü katına merdivenleri kullanarak tırmanmak durumunda kalmış ve ekranda yazan daire numarasının önünde durmuştu. Zile basıp bir süre bekledikten sonra kapı genç bir kadın tarafından açılmıştı. Sürekli haberlerde ve magazin sayfalarında gördüğü adamı anında tanıyan genç kadın şokla Jungkook'a bakmaya başlamıştı. "Kim Harin değil mi?" Jungkook telefonundaki fotoğrafı incelemiş ve karşısındaki kızın doğru kız olduğundan emin olmuştu.
En az yirmi beşlerinde görünen, oldukça sade ve pijamalı bir şekilde karşısında dikilen genç kız çekinerek kafasını sallamıştı. "Sizin burada ne işiniz var?" diyerek zar zor da olsa konuşmayı başarmıştı. Jungkook kıza gözlerini kısıp sahici bir gülümseme verirken, "Kusura bakma, kendimi tanıtmadım." diye açıklamaya başlamıştı. "Ancak sen zaten beni tanıyora benziyorsun." Kız hala kendisine cevap vermezken Jungkook öylesine evin içine göz atmış ve genç kadına dönmüştü. "İçeri girebilir miyim?"
Harin Jungkook'un buraya gelme sebebini çoktan çözmüştü. Yakalandığını biliyordu. Bu saatten sonra verdiği şok tepkisi yüzünden Jungkook'a yalan söyleyemeyeceğini de. Çalıştığı otelin sahibinin, bir araba üretim şirketine sahip Jeon Jungkook olduğunu elbette biliyordu. Bildiği tüm sırlar ve elinde tuttuğu kamera kayıtları, bilmemesini imkansız kılıyordu.
Jungkook içeri girdiğinde genç kız kapıyı arkasından kapatmış ve genç adama salonun yolunu göstermişti. Tek odalı küçük dairede iki adımda salona ulaşan Jungkook genç kızın gerginliğinin pekala farkındaydı. Neyseki umursamıyor, aksine bir zafer kazandığının bilincinde rahat davranmayı sürdürüyordu. Avına ürkütmeden yaklaşan bir kaplan gibiydi.
"Sizin burada ne işiniz var?" Genç kız az önce sorduğu soruya cevap duymak için umutsuzca yeniden konuşmuştu. Jungkook'un neden buraya kadar geldiğini çok iyi biliyordu halbuki.
"Benim özel görüntülerimi paylaşan kişiyle bizzat tanışmak istedim, umarım bunun için bana kızmazsın." Genç adam alaylı tavrını sürdürerek direkt konuya girdiğinde Harin yerinde kalıp yutkunmuştu. Jungkook ise rahat davranmaya devam ederek kanepelerden birisine oturmuştu.
"Ben- ben yapmadım. Yanlışınız var." Umutsuzca yalan söylemeye çalışan kız Jungkook tarafından oldukça acınası görünüyordu. Neyseki Jungkook bugün kendini insanları aşağılamayacak kadar iyi biri gibi hissediyordu. Bu ufak kız, ona göre şanslı günündeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stay away • taekook
FanfictionJeon Jungkook eski sevgilisini kazanmak için uğraşan takıntılı bir adamdı. Kim Taehyung ise en yakın arkadaşını Jeon Jungkook'tan uzak tutmak için her şeyi yapan bencil bir adam. [TaeKook] [Texting+Düz Yazı]