guno askimlar✨iyi okumalar✨
*
*
*Taehyung sinirle alt dudağını dişlerken, öfkeli bir soluk vermiş, Jungkook'a hatırlamadığı şeyi göstermişti.
Ensesinden tutup onu derin bir öpüşmenin içine çekerek.
Jungkook yaşadığı durumun şokuyla dudaklarını kıpırdatmazken, Taehyung ensesine sardığı tek elinin ardından dudaklarını oynatmış ve boştaki elini de Jungkook'un beline atmıştı. Yavaşça geri çekildiğinde yüzleri hala çok yakındı ve hala temas halindelerdi.
"Yaptığın şeyleri hatırlamamanın sonucu böyle oluyor işte Jeon Jungkook." diye fısıldamıştı.
Jungkook ifadesiz bir suratla esmere bakarken yavaşça geri çekilmişti. "Ne demek bu?"
"Hayoon'dan ayrılacağım dedin. Sarhoştun ve beni kendine çekip bu şekilde öptün. Ertesi günü de bana Hayoon'la senin aranı düzeltmem için yalvardın."
"Niye daha önceden söylemedin?"
"Sana hatırlatacaktım." Taehyung yutkunmuş ve gözlerini kaçırmıştı. "Ama ertesi günü uyanıp yanına geldiğimde bana inanmayacağını anladım. Çünkü gözün her zamanki gibi Hayoon'dan başkasını görmüyordu."
"Arkadaştık biz. Nasıl böyle bir şeyi bana söylemezsin?" Jungkook yaşadıklarını düşündüğünde, mantıklı bir açıklama bulamıyordu. Gerçekten sarhoşken böyle bir şey yapmış mıydı? Arkadaşım dediği adamı öpmüş müydü?
"Ne yapacaktın söyleseydim? Hayoon'u terk edip benimle birlikte mi olacaktın? Arkadaşlığımızı bitirecektin. Üzülen kişi de en yakın arkadaşım dediğim kız olacaktı. Yine benim yüzümden üzülmüş olacaktı. Bunun başrolü olmak istemedim."
Jungkook sinirle dişlerini sıkmıştı. "Sen de başrol olmayayım konuk oyuncu olayım, Jungkook'un hayatını mahvedeyim dedin öyle mi? Hiçbir şey söylemeden Jungkook'a düşman kesileyim, Hayoon'u kandırayım dedin. Bu mu?"
Taehyung bıkkın bir nefes verip kalçasını arkasında kalan masaya yaslamıştı. "Sana düşman kesilmemin sebebi Hayoon'du. Hem onu üzüp hem beni sarhoşken öptüğün için senden iğrendim."
Yalandı. Taehyung Jungkook'tan etkilenmiş ve o gece kurmaması gereken pembe hayaller kurmuştu.
Taehyung o gece Jungkook'u Hayoon'la tanıştırdığı için pişmanlık duyarak uyumuştu.
"İğrendiğin için mi şimdi beni tekrar öptün?"
Jungkook'un lafının ardından esmer sessizleşmişti. Buna verecek mantıklı ve pratik bir cevabı yoktu.
Konuyu değiştirmeye karar verdi. "Ne olduğunu öğrendin. Artık git ve benden dilediğin gibi nefret et."
Jungkook sinirle elini arkasında kalan duvara vurduğunda bir süre sakin kalmak için uğraşıp nefeslenmişti. Kandırılmış hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stay away • taekook
FanfictionJeon Jungkook eski sevgilisini kazanmak için uğraşan takıntılı bir adamdı. Kim Taehyung ise en yakın arkadaşını Jeon Jungkook'tan uzak tutmak için her şeyi yapan bencil bir adam. [TaeKook] [Texting+Düz Yazı]