İyi okumalar 🤍
Alarmımım çalmasıyla gözlerimi anında açmıştım. Alarmı kapatıp sessiz bir şekilde banyoya yöneldim. Elimi yüzümü yıkayıp dolabın karşısına geçip kıyafet seçtim.
Bugün spor ve rahat giyinmeyi tercih ettim. Saçlarımı da at kuyruğu yapmıştım. Makyaj yapmayı çok fazla sevmediğim için sadece rimel sürdüm. Mutfağa inip kahvaltıyı hazırlamaya başladım.
Kahvaltı hazır olduktan sonra Emiri uyandırmak için odaya geri çıktım. Mışıl mışıl uyuyordu. Kapıdan gelen sesle o yöne doğruldum.
"Yenge."
Gelen Emir'den bir iki yaş küçük olan erkek kardeşi Poyrazdı.
Kısık ses tonuyla cevap verdim.
"Efendim." Emirin yanında rahat konuşamayacağımı anlayınca Poyrazın yanına gittim.
"Yenge sen niye bu saatte kalktın?"
"Emir dün şirkete gideceğini söyledi isteği üzerine de kahvaltısını hazırladım. Şimdi uyandıracaktım. Sen niye bu saatte uyandın?"
"Bende şirkete gideceğim ondan kalktım."
"Hm anladım istersen sen aşağıda bekle ben Emiri de uyandırıp geleyim yanına sana da kahvaltı hazırlarım."
"Peki." Diyip aşağıya indi Poyraz.
Bu eve gelmeden önce babamdan hemen hemen her gün şiddet görüyordum. Baba evinde bu kadar rahat değildim. Her adım attığım da laf atan adam karşımda yoktu artık. Bu evde rahat olmamın tek sebebi ise buradaki insanların bana babamdan daha iyi davranmalarıydı.
"Emir hadi kalk kahvaltın hazır geç kalacaksın."
Mırıltılı çıkan sesinden çok bir şey anlayamadım. O yüzden tekrar kalkmasını istedim.
"Emir hadi kalk."
"Tamam dedik ya sabah sabah kulağımın dibinde sinek gibi!"
"Ben duymadım özür dilerim." Gözlerimin dolmasıyla hemen odadan çıktım.
Balkona çıkıp biraz hava almak istedim. Burnumdan nefes alıp ağzımdan verdim. Ağlamak üzere olduğumda ya da kendimi kötü hissettiğim de hep bunu yapıyorum. Acılarımı almasa bile hafifletiyordu.
Göz yaşlarımı silip mutfağa gittim.
Poyraz kendi kahvaltısını kendisi hazırlamıştı.
"Ben hazırlardım niye sabah sabah kendini yoruyorsun."
"Olsun be yenge ne olacak ellerim mi kırıldı. Allah'a şükür elim ayağım var kendi işimi kendim halledebiliyorum. Her sabah siz hazırlıyorsun bir kez de kendi kahvaltımı kendim hazırlayayım dedim."
YOU ARE READING
Görücü usulü
Science FictionBabasından şiddet gören bir kızı zorla evlendirilen çocuk kurtarıyor.