Bölüm 21

223 8 1
                                    

İyi okumalar🤍

(2 hafta sonra)

Bugün annemin yanında son kez kalmıştım. Bir iki saat sonra Emir gelip alacaktı beni. Annemle güzel iki hafta geçirdik. İki haftayı da güzel bitirdiğim için de mutluydum. Emir kahvaltıya da kalacağı için güzel bir sofra hazırladım.

Kahvaltı masasını hazırladıktan sonra odama çıkıp üzerimi değiştirdim.

Saçımı açık bırakıp makyajımı da çok hafif yaptıktan sonra son olarak parfümümü sıkıp aşağıya indim. Annem salonda beklerden kapı çaldı.

"Hoşgeldin oğlum."

"Hoşbuldum anne." Emir annemin elini öpüp sarılırken bu tabloyu gördüğüm için her seferinde mutlu oluyordum.

"Hoşgeldin."

"Hoşbuldum güzelim." Emirle sarılırken annem içeriye geçti. Emir burnunu boynuma daldırıp boğuk sesiyle konuştu.

"Kokunu, bedenini, sesini, gözlerini, gülüşünü o kadar çok özlemişim ki anlatamam." Burnunu boynumdan çıkarıp gözlerime baktı. Yanağıma öpücük kondurduktan sonra annem görecek diye utanmıştım. Mutfağa geçip kahvaltıya oturduk.

"Yarenler ne yapıyor?"

"Evde dört gözle seni bekliyor. Çok özledi seni."

"Bende onu özledim."

"İnanır mısın annem bile seni sordu. Ne zaman geliyor diye."

"Allah Allah kıyamet mi kopacak acaba? "

"Anne bu arada akşam yemeğine seni bekliyoruz. Sende bavulunu toparla biz de kalırsın istediğin kadar."

Emirin dediğiyle çok mutlu olmuştum.

"Evet anne evet gel sende."

"Oğlum ben rahatsızlık vermeyeyim."

"Yok anne ne rahatsızlığı annem çağırmamı istedi."

"Şu an ikinci şoku yaşıyorum. Yanlış duymadım dimi? Fatma anne benim annemi akşam yemeğine çağırıyor ve orada kalmasını istiyor."

"Aynen öyle güzelim. Yanlış duymadın."

Kahvaltımız bittikten sonra annem bavulunu hazırlamaya çıkınca bende mutfağı toplamaya koyuldum. Emirin yardımıyla beş dakika da bitirmiştik. Annem de hazırlandığına göre yola koyulabilirdik.

Eve vardığımızda evde ki herkes bizi kapı da bekliyordu iki hafta değil de sanki iki yıl bu evden uzaklaşmışım gibi hissettim.

"Ay benim canım eltim ve eltimin güzel annesi mi gelmişş." Yaren gülerek boynuma sarıldı. Bende karşılık verdim.

Görücü usulü Where stories live. Discover now