İyi okumalar🤍
"Esila hadi kalk güzelim."
Emirin sesiyle gözlerimi araladım.
"Sabah mı oldu?"
"Evet güzelim."
"Bugün nişan var benim hemen hazırlanıp kuaföre gitmem lazım randevum vardı. Yaren beni bekliyor saat kaç!" Telaşlı bir şekilde yataktan kalktım.
"Esila sakin ol geçe kalmadın bir yere dikkatli kalk şu yataklarda bir şey olacak."
"Saat kaç?"
"Saat daha sekiz."
"Ohh çok geç kalmamışım."
"Sen ne randevusundan bahsediyorsun nereye gideceksen?"
"Yarenle dün konuştum. Saat dokuza randevu aldık. Kuaföre gideceğiz. Saç makyaj orada yaptıracağım."
"Tamam ben götürürüm seni. Ama önce kahvaltını yap." Emir komodinin üzerinde duran tepsiyi önüme koyup yedirmeye başladı.
"Emir sen ne ara kahvaltıyı getirdin aşağıda niye yemiyorum?"
"Güzelim aşağısı kalabalık şimdi sen utandığından dolayı rahat yemek yiyemezsin."
"Düşünceli kocam benim. Peki ben çocuk muyum da kendim yiyemiyorum?"
"Senin bugün oturmayacağını bildiğim için çok yorulacaksın. Az da olsa bir katkım olsun ben yedireyim seni."
"Yok ben dayanamıyorum."
Emir neye? diye sormadan dudaklarına yapıştım.
"İyi ki benim kocamsın."
"İyi ki benim kadınımsın." Emirde karşılık verdikten sonra geri çekildik.
"Şimdi güzelce kahvaltını yapalım bakalım. Sonra hazırlanırsın seni kuaföre bırakırım."
"Tamam." Kapının açılmasıyla ikimizde o tarafa döndük. Gelen küçük kızdı. Dün akşam misafirliğe gelenin kızıydı.
"Gelebilir miyim?"
"Gelebilirsin tabi." Yanıma gelip oturdu konuşmaya başladık.
"Nasılsın bakalım?"
"İyiyim sen nasılsın?"
"İyiyim bende."
"Bebek nasıl?" Elini karnıma götürerek okşamaya başladı. Emirle birbirimize bakarak güldük.
"O da çok iyi. Senin adın neydi? Dün tanışamamıştık."
"Benim adım Elif. Sizin adınız ne?"
"Benim adım Esila. Bu abinin adı da Emir."
"Emir abi nasılsın?"
"İyiyim sen nasılsın?"
"İyiyim bende. Çok sıkıldım Esila ablanın yanına geldim."
"İyi yapmışsın."
"Benimle gelmek ister misin?"
"Nereye gidicez?"
"Ben kuaföre gideceğim. Gitmişken seni de götüreyim senin de saçını yaparız."
"Olurrr ben hemen anneme haber vereyim."
Elif odadan koşarak çıkmıştı."Bizim kızımız da ileri de Elif gibi yaramazlıklar yapar mı? " şaşkınlıkla Emire baktım.
YOU ARE READING
Görücü usulü
Science FictionBabasından şiddet gören bir kızı zorla evlendirilen çocuk kurtarıyor.