Bölüm 18

200 11 1
                                    

İyi okumalar 🤍

Gözlerimi karnımda hissettiğim ellerle açmıştım. Bu eller bana her dokunduğunda kendimi çok iyi hissediyorum.

"Ağrın geçti mi?" Arkamı dönünce Emirle burun buruna geldik.

"Ne zaman uyandın?"

"Yarım saat oluyor. Karnın nasıl oldu?"

"Düne göre biraz daha iyiyim. Sihirli ellerin iyi geldi."

"İyi mi geldi?"

"Hem de çok."

"Annem dün sana bir şeyler mi söyledi?" Beklemediğim soruyla Emirden biraz ayrıldım.

"H..hayır niye ki?"

"Yaren bana bir şeyler dedi de? Emin misin söylemediğine?"

"Söylersem kendimi anneni sana şikayet etmiş gibi hissediyorum."

"Gülçin geldikten sonra annemin sana karşı baya değiştiğinin farkındayım. Söyle ne dedi?"

"Karnım ağırdığı için direk odaya gidecektim. Sorular sordu bende cevapladım. Cevaplarımı ona karşı geldiğimi anladığı için tersledi biraz o kadar."

"Annemin adına özür dilerim güzelim. Annemin sorununu bir çözeyim o zaman halledicez." Alnıma öpücük kondurup geri çekildi. 

"Seni akşama kadar böyle izleyebilirim."

"Ona ne şüphe ama kahvaltı zamanı sevgilim." 

"Bugün şirketten geç gelebilirim." Emir yataktan kalkınca konuşmaya başladı.

"Gelebiliriz diyecektin herhalde."

"Bundan sonra senin şirkete gelip iş yapmana gerek yok. Çalışmak istiyorsan buraya getiririm sen de evde çalışırsın."

"Tamam olur."

"Çifte kumrular hadi kahvaltı hazır herkes sizi bekliyor." Kapının arkasından Poyrazın sesini duyunca gülümsedik.

"Geliyoruz." Emirle üzerimizi giyinip aşağıya indik. Burnuma çok güzel yemek kokuları geldi.

"Mmm yine döktürmüşsün Berna."

"Afiyet olsun yenge." Herkes sofraya oturduğun da Fatma anne gelmemişti. Merak edip sordum.

"Fatma anne nerede?"

"Çağırdım ama gelmecem dedi."

"Öyle şey olmaz." Sofradan kalkıp odasına doğru gittim. Kapıyı tıktıklayıp içeriye girdim.

"Anne herkes aşağıda seni bekliyor."

"Siz yiyin ben yemeyeceğim."

"Neden anne?"

"Gülçinle dışarıda yiyeceğiz. Morali bozuk."

"Tamam anne size afiyet olsun." Odadan çıkıp aşağıya indim. Beş aylık geliniyim bir kez olsun bana böyle davranmadı.

"Neden gelmiyormuş güzelim?"

"Gülçinle kahvaltılarını dışarıda yapacaklarmış." Emir bana ters ters bakıp kahvaltısına devam etti. Bende atıştırdıktan sonra Emiri şirkete yolcu ettim. Fatma anneyi merdivenlerde görünce önüme dönüp mutfağa geçecektim.

"Beni kocana şikayet etmeye ne kadar meraklısın gelin." Fatma annenin sesiyle olduğum yerde donakaldım. Arkamı dönüp yüzüne baktım.

"Ben bir şey demedim." Sesimin ayarına dikkat ederek konuşmuştum.

Görücü usulü Where stories live. Discover now