İyi okumalar🤍
Gözlerimi açtığım da Emirin göğüsü ile karşılaşmıştım. Bu sefer ki yatışımız baya sarmaş dolaştı. Gülümseyip kafamı Emirin göğsünden kaldırmadan etrafı izledim. Kapı sesi duyunca aşağıya inmek için rahatımı bozmak zorunda kaldım.
"Nereye?" Emirin sesini duyunca uyandığını anlamıştım.
"Kapı çaldı ona bakacağım."
"Tamam." Aşağıya inip kapıya baktım. Halil gelmişti.
"Günaydın Esila."
"Günaydın Halil. Geç içeriye."
"Yok annem bir kaç bir şey yolladı size onları getirmeye geldim."
"Öyle mi teşekkür ederim." Halilin elindeki poşeti alıp içeriye geçtim. Bugün hava diğer günlere göre baya güzeldi. Güneş açmıştı. Ve bugün erken kalkmıştık.
"Kim geldi?"
"Halil geldi."
"Sebep?"
"Hayriye teyze bir kaç bir şey yollamış onları getirdi."
"Ya da bir bahane."
"Ne bahanesi?"
"Seni görmek için."
"Sanmıyorum Emir. Öyle birine benzemiyor." Emir bana kısa bir süre baktıktan sonra kapının önünde olan ağaçtan bankalara oturdu. Hava da güzel olduğuna göre kahvaltıyı bahçede yapabilirdik.
Hemen mutfağa geçip çeşit çeşit kahvaltı hazırladım. Hayriye teyzenin verdiği yağ ve peynirleri de tepsiye koyup dışarıya çıktım.
"Hava çok güzel dimi?"
"Evet."
"Diyorum ki bugün evimi temizlesek?"
"Ev temizlemek mi? Hayatta ben temizlemem. Beni o işlerle uğraştırma."
"Nedenmiş o?"
"Ev işlerinden anlamam ben."
"Anlaman gerek bir şey yok Emir. Sadece eline bez alacaksın ve benim dediğim yerleri sileceksin."
"Sevgilim erkek adam temizlik yapar mı hiç?"
"Emir sabah sabah beni sinirlendirmek mi istiyorsun? Eğer öyle bir niyetin varsa başarıyorsun."
"Ben ev temizlemem diyorum." Derin bir nefes alıp kahvaltımı ettim. Kahvaltı faslı bittikten sonra tepsiyi alıp mutfağa geçtim. Arkamdan Emir de çaydanlığı getiriyordu.
"Seni dışarıya alalım Emir bey."
"Sebep?"
"Temizlik yapmak istemeyen sizsiniz. Dışarıya."
"Peki. Ben biraz dolanacağım o zaman."
"Git daha da gelme."
"Tribe hazırlanayım uyarı bu. Tamamdır." Emir evden çıktıktan sonra ben de direk temizliğe koyuldum. İlk başta üst katta ki odayı havalandırdım. Yatak örtülerini değiştirdim. Sildim süpürdüm toz aldım camları sildim. Bir odayı bir buçuk saatte bitirmiştim. Kapı çalınca aşağıya indim.
"Emir?" Emir gelmişti. İçeriye girip elinde ki poşetleri mutfağa götürdü.
"Hani sen gelmeyecektin? Ne getirdin?"
YOU ARE READING
Görücü usulü
Science FictionBabasından şiddet gören bir kızı zorla evlendirilen çocuk kurtarıyor.