Bölüm 3

1.1K 43 6
                                    

İyi okumalar 🤍

Bir hafta sonra ...

Düğün günü gelip çatmıştı. Ne heyecanlı ne de mutluydum. Tek hissettiğim şey acı.

Öğlen saat iki gibi burada olacaklardı. Gelinliğimi giyinip makyajımı yapması için arkadaşım Selmayı bekledim.

Selmayla uzun zamandır babam yüzünden görüşmüyorduk. Düğün sayesinde iki yıl sonra ilk defa yüz yüze gelip konuşacaktık.

Kapı açılınca Selmayı gördüm koşarak ona sımsıkı sarıldım.

"Güzelimm."

"Canımm."

"Çok güzel olmuşsun."

"Teşekkür ederim."

"Zorla evelendirildiğine eminim Esila. Sen bu yaşta asla evlenmezsin. Senin ve evleneceğin adam galiba Emir ikinizin hakkında her yerde dedikodu yapılıyor."

Gözlerim yine dolmuştu. Bu sefer kendimi tuttum.

"Canım bu konuyu sonra konuşalım mı? şuan konuşursam kendimi daha da kötü hissederim."

"Tamam güzelim sen nasıl istersen. Makyajına başlayalım."

Hafif ama birazcık daha parıltılı bir makyaj yapmıştı bana Selma. Bu kızın elinin değdiği her şey güzelleşiyordu.

"Kızım gelmek üze-" Annem bir anda içeriye girdi.

"Kızım çok güzel olmuşsun. Maşallah sana."

Ağlamayayım diye annem göz yaşlarına hakim oldu. Alnıma öpücük kondurup sıkıca sarıldık.

Kuşağımı babam bağlayacaktı. O an aklıma geldikçe iyice deliriyordum.

"Kızım birazdan burada olurlar sen gel yerini hazırla."

"Tamam anne geliyoruz."

Selmadan yardım alarak merdivenlerden inmiştim. Telefonumu da aldıktan sonra koltuğa oturdum. Herkes teker teker geliyordu. Herkes heyecanlı ve mutluydu.

Kuşağın bağlanması için babamı odaya çağırdılar. Kuşak bağlanırken babam timsah göz yaşlarını döküyordu. Kuşak bağlandıktan sonra isteksizce babama sarıldım. Sıra anneme gelince hiç ayrılmayacak şekilde sıkıca birbirimize sarıldık.

Sarılma Faslı bittikten sonra duvağımı takıp
dışarıya çıktık. Gözüm ilk Emir'e çarpmıştı. Emirle iki saliseliğine göz göze geldik.

Kapının önünde biraz oynadıktan sonra gelin arabasına bindim. Başımı cama yaslayıp bir daha asla yaşayamayacağım hayallerimi düşünmeye başladım.

Düğün salonuna geldik. Emirle birlikte gelin odasına girdik. Selma arkamızdan gelmişti.

"Esile makyajın hafiften bozulmuş gel tazeleyelim."

"Gerek yok bence ."

Aynadan kendime baktım kötü durmuyordu.

Görücü usulü Where stories live. Discover now