Bölüm 23

218 8 1
                                    

İyi okumalar🤍

Gözlerimi Emirin sesiyle açmıştım. Yine camın önüne geçmiş telefonla konuşuyordu. Aldırış etmeden banyoya üzerimi giyinmeye geçtim.

Üzerimi giyindikten sonra aynanın karşısına geçip saçımı yaptım

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Üzerimi giyindikten sonra aynanın karşısına geçip saçımı yaptım. Hafif parfümümü sıkıp aynanın karşısından kalktım. Yatağı toparlamaya başladım. Yatağı da topladıktan sonra odayı havalandırmak için camın önüne geçtim.

"Benim güzelim hazırlanmış." Emirin sesini duyunca arkamı döndüm.

"Evet hazırlandım. Bugün şirkete gidecek misin?"

"Öğleden sonra gideceğim. Sporu diyeceksen akşam gideriz."

"Yok sporu demeyecektim. Annem kahvaltıdan sonra gidecekte onu bırakırız diye düşündüm."

"Bırakırız güzelim de çok az kaldı. Ben baya durmasını bekliyordum."

"Ben de öyle düşünmüştüm ama rahat hissetmiyormuş kendini ondan."

"Anladım." Yanağıma öpücük kondurup sıkıca sarıldı.

"Kiminle konuşuyordun?"

"Mehmet'le konuşuyordum. Noldu?"

"Hiiiççç."

"Emin misin?"

"Evet."

"Üzerimi giyineceğim sen istersen aşağıya in."

"Tamam." Emirin dediğini yapıp aşağıya inmek için odadan çıktım. Çıkar çıkmaz  Gülçini kapının önünde gördüm.

"Bir şey mi oldu Gülçin?"

"Yok Emire şirketle ilgili bir şey soracaktım."

"Şirket ne alaka?"

"Bazı yerlerde şirket için yardım da bulunuyorum. Haberin yok sanırım."

"Yoo haberim vardı da unutmuşum Emirin söylediğini. Şu an müsait değil işi bitince söylersin."

"Peki." Emir bana Gülçinin şirket için yardım ettiğini söylememişti. Derin nefes alıp aşağıya indim.

"Günaydın."

"Günaydın kızım. Kocan nerede?"

Görücü usulü Where stories live. Discover now