Bölüm 11

570 23 6
                                    

İyi okumalar🤍

Bugün en mutlu günümdü. Emirle beraber Antalya'ya gidecektik. Hayatımda ilk defa uçağa binecektim ve Antalya'ya gidecektim.
Emir benden önce uyanmış olacak ki yanımda yoktu. Yataktan kalkıp ilk işim güzelce giyinmekti.

Bavulumuzu dün akşamdan hazırladığımız için onlarla uğraşmadım

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bavulumuzu dün akşamdan hazırladığımız için onlarla uğraşmadım. Aşağıya Emiri aramaya indim.

"Günaydın yenge."

"Günaydın güzelim."

"Ne kadar güzel olmuşsun."

"Teşekkür ederim canım benim o senin güzelliğin."

"Abimi arıyorsan o dışarıya çıktı."

"Dışarıya mı neden çıktı ki?"

"Bilmiyorum Poyraz abime sor istersen o bilir."

"Tamam canım sağol."

Nidanın yanında ayrılıp Poyrazın yanına gittim.

"Poyraz."

"Efendim yenge."

Poyraz mutfaktaydı. Tabaktan salatalık açıp ağzıma attım.

"Emir nereye gitti."

"Şirkette işi varmış erken halletmek için çıktı. Ama merak etme uçak saatine kadar gelir."

"Tamam o gelene kadar bizde Nida ve Yarenle birlikte Alışveriş çıkalım. Eşyaları da bavulun oraya bir yere saklarım. "

"Tamam yenge Nida hazırlansın götüreyim ben sizi."

"Tamamdır."

Nilda da hazırlandıktan sonra Yareni almak için yola koyulduk. Yarenide aldıktan sonra Poyraz bizi avm ye bıraktı.

"Evet kızlar hazır mıyız küçük bebeğime ve koca bebeğime sürpriz yapmaya."

"Evet!" Kızlar aynı anda evet diye bağırmışlardı. Önümüzde ki bir haftanın çok güzel geçeceğine adım gibi emindim.

"Ay bunların hepsi çok güzel ama." Bu yaşta anne olmanın bir yandan üzüntüsünü bir yandan da beraber büyüyeceğimiz için mutluluğunu yaşıyordum.

"Yenge iyi misin?"

"İyiyim canım burayı görünce bi tuhaf oldum. " elimi karnıma götürüp okşadım.

Etrafta ki kıyafetler o kadar çok güzel ve tatlıydılar ki hepsini almak istedim. Ama Şuan bebişimin cinsiyetini bilmiyordum. Aşkında cinsiyeti de önemli değil. Sağlıklı gelsin yeter.

Acele etmemiz gerekiyordu. Her an Emir gelebilirdi. Sürpriz olacağı için her şeyi güzel ve planlı bir şekilde ayarlamam lazımdı.

Kızlarla çok güzel süsler ve bebek zıbını aldık. Beyaz renk tercih etmiştim. Poyrazı arayıp bizi almasını istedim.

Görücü usulü Where stories live. Discover now