Bölüm 27

170 9 1
                                    

İyi okumalar🤍

Alarmımın ilk sesi ile uyanmıştım. Emirin uyanmaması için kıyafetlerimi alıp diğer oda da üzerimi giyindim.

Emir için kahvaltıyı hazırladıktan sonra tekrardan odaya çıkıp makyajımı yaptım

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Emir için kahvaltıyı hazırladıktan sonra tekrardan odaya çıkıp makyajımı yaptım. Daha sonrasında çantamı hazırlayıp evden çıktım.

Köyün on beş yirmi dakikalık ilerisinden taksiler geçtiği için orada bekledim. Taksiye binip sağlık ocağına doğru gittim.

Sağlık ocağının önünde inip içeriden hamilelik testi aldım. Sağlık ocağının az ilerisinde avm olduğunu öğrenince testi orada deneme kararı aldım. Avm ye girip ilk işim testi denemek oldu.

Beş on dakika sonra testin pozitif çıktığını görmüştüm. Göz yaşlarıma hakim olamamıştım. Hamile olup olmadığımı daha net bir şekilde öğrenmek için hastahaneye doğru gittim.

Telefonumun çalmasıyla Emirin aradığını gördüm. Açıp açmamak arasında kalmıştım. Ama yine de açmadım.

Hastahaneye vardığımda bir saatin sonunda bütün işlerimi halletmiştim. Sonucunun bir hafta içinde çıkacağını ve bana haber vereceklerini söylemişlerdi.

Telefonum yine çalınca bu sefer açmıştım.

"Efendim?"

"Efendim mi? Efendim ne Esila neredesin sen? Merak ettim seni. Ne ara çıktın?"

"Sinemle dolanıyoruz Emir merak etme boşuna iki saate dönerim." Telefonu kapatıp bu sefer yanımda olmayan Sinemi arayıp haber vermiştim. Sinem İstanbul'da ve Trabzon'a geldiğimiz günden beri bana yardımcı olan bir arkadaşım.

"Alo Sinem. Nasılsın canım?"

"İyiyim canım sen?"

"İyiyim bende. Şey diyecektim müsaitsen avm ye gelebilir misin?"

"Gelirim canım tabi de siz aşağıya ne zaman indiniz?"

"Ben tekim."

"Tek misin? Emir seni yalnız mı bıraktı?"

"Yok öyle değil biraz karışık olaylar gelince anlatırım."

"Tamam canım geliyorum hemen."

Yarım saat beklemenin ardından Sinem gelmişti. Kafeye geçip dün akşam yaşananları ve bugün yaptıklarımı anlattım.

"Emir en ufak bir şeyde dahi sinirlendiğin de sana patlıyorsa bu her zaman sizin ilişkinize sorun olur. Bir de hamile olabilirim diyorsun. O da yetmiyor Emir'e şu an söylemek istemiyorum diyorsun. Senin için daha kötü olmaz mı ?"

Görücü usulü Where stories live. Discover now