Bölüm 5

1K 59 4
                                    

İyi okumalar🤍

İki günün yorgunluğunu hâlâ üzerimden atamamıştım. Bu koltukta iki büklüm yatmak beni daha çok yorgun düşürüyordu.

Sesler duyunca gözlerimi açtım. Emir hazırlanmış yatağını topluyordu.

"Emir?"

"Efendim."

"Sen ne ara kalktın , üstünü giyindin ve yatağını topluyorsun."

"Ben erkenciyim iş olsada olmasada erken kalkıyorum. "

"Yatağını bırak bari ."

"Sen yorgun değil misin?"

"Yorgunum "

"Tamam işte yat sen sana fırsat veriyorum. Akşama düğün var zaten enerjini topla."

"Düğün mü? Benim niye haberim yok ne düğünü."

"Sana söyleme gereğinde bulunmadım. Bugün söyledim. Şirkette bir tane arkadaşım evleniyor onun düğünü."

"Anladım. Saat kaçta çıkarız peki?"

"Öğleden sonra altı gibi çakarız. Altıya kadar hazır ol." Odadan çıktı.

Offf bu eve gelişimin üçüncü günü. İlk günden beri asla oturmadım. Yorgunluktan her tarafım sızlıyor. Bi de üstüne düğün eklendi. İyice yorgun düşeceğim.

Saate baktığım da on ikiydi ' Ne! On iki mi? Ben bu saate kadar nasıl uyumuşum.' Hemen banyoya elimi yüzümü yıkamaya girdim. Elime gelen ilk kombini giyip aşağıya indim.

Aşağıya indiğim de kimse yoktu.

"Neredeler ki?"

"Onlar çarşıya gittiler."

"Çarşıya mı beni niye çağırmadılar ki?"

"Yorgunsun diye çağırmadılar."

"O zaman evde iş yok. Emir senden bir şey isteyebilir miyim?"

"İste başımın belası iste ne diyeceksin?"

"Hazır evde iş yokken annemin yanına gidebilir miyim?"

"Akşama düğün var hazırlıklar yapmamız lazım."

"Emir lütfen bir iki saat görürüm gelirim."

Emir kolunda ki saate bakarak bana döndü.

"İyi tamam beraber gidelim."

"Çok teşekkür ederim."  Direk boynuna sıkıca sarılıp odaya koştum.

Emir neye uğradığına şaşırmış olacak ki olduğu yerde donup kaldı. Odaya geldiğim de aynadan kendime baktım. Yanaklarım kızarmıştı.

Üzerimi değiştirmeme gerek yoktu daha yeni giyinmiştim üzerimi. Saçımı toparlayıp çantamı ve telefonumu alıp odayı terk ettim. Emir yerinde yoktu.

"Emir." Hafiften bağırmıştım.

Dış kapının açık olduğunu görünce oraya doğru yöneldim. Emir arabayı hazırlamış beni bekliyordu. Arabaya binip yola koyulduk.

"Düğünde giyeceğin elbise var mı?"

"Yok."

"Annenlerden çıktıktan sonra  elbise bakmaya gideriz."

Görücü usulü Where stories live. Discover now