İyi okumalar🤍
Bu sabah gözlerimi huzur bulduğum yer de açmıştım. Emirin kollarının arasında.Emir hâlâ uyuyordu. Fırsat bu fırsat Emire güzel bir kahvaltı hazırlamalıyım. Yataktan kalkacakken kolumda hissettiğim elle yatağa geri düştüm.
"Nereye güzelim ilk günden erken kalkmak yok."
"Ben kahvaltı hazırlayacaktım Emir."
"Hazırlama boşver tek ikimiz varız zaten evde."
"Ama ben acıktım."
"O zaman kahvaltıyı beraber hazırlayalım."
"Olurrr." Beraber mutfağa inip ne hazırlasak diye düşündüm.
Ben kahvaltılıkları koyarken Emir de benden gizli bir şeyler hazırlıyordu.
"Emir ne yapıyorsun?"
"Sürpriz güzelim."
"İki gündür sürprizlerin bitmiyor kocacım hayırdır."
"Sende hep sürpriz yaptığımda kocacığım diyorsun. Sürpriz yapmasam kocam kelimesini hiç söylemiyorsun."
Haklı olduğu için sustum. Her seferinde çay içmeyelim diye dolaba baktım içecek bir şeyler var mı diye. En sevdiğim şeftalili meyvesuyu vardı hemen onu alıp bardakları doldurdum. Masa da tabaklar dışında eksik görmeyince oturdum. Tabakları Emir getireceğini söyledi.
"Evet buyrun Esila hanım kahvaltınız."
Tabağın üzerine kahvaltılıklardan gülen yüz yapmış ve yanınada domatesten kalp yapmıştı.
"Emir çok tatlı oldu. Teşekkür ederim." Uzaktan öpücük yollayıp aç olduğum için hemen kahvaltımı yemeye başladım. Tabağın bozulmasını istemiyordum. Bu yüzden tabağın resimini çekip bu anı ölümsüzleştirmek istedim.
"Açsın diye bir şey demiyorum uzaktan öpücüğü kabul etmedim haberin olsun."
Ağzım dolu olduğu için Emire dönüp sevimli gülüşümü yolladım. Bu halime baya gülmüştü. Güzelce kahvaltımızı ettikten sonra masayı toparlayıp mutfağa geçtim. Kapının sesini duyunca Emire seslendim.
"Emir kapı çalıyor."
"Baktım."
Gelen kimdi acaba dağ evinde bile huzur yoktu ya.
"Hayır yani ben belki kocamla baş başa kalmak istiyorum. O kadar çok dağ evine çıkmışız yine huzur yok."
Emirin beni dinlediğinden habersizdim.
Mutfağı toparladıktan sonra kapıdan çıkacakken karşımda Emiri buldum."Emir sen burdamıydın kapı çalmıştı ."
"Baktım kapıya demek kocanla baş başa kalmak istiyorsun öylemi? "
"Kim ben mi demişim onu Allah Allah benim niye haberim yok."
"Bilmem. Bu arada kahvaltıda attığın öpücüğü kabul etmemiştim. Bekliyorum."
Emir gözlerini kapatım boyuma kadar eğilip öpmemi bekledi. Bende hemen öpücük kondurdum.
"Senin öpücüğün beni çok huzurlu hissediyor be güzelim."
Beraber salona geçip oturduk.
"Gelen kimmiş?"
"Halil geldi eksik bir şey var mı diye sordu."
YOU ARE READING
Görücü usulü
Science FictionBabasından şiddet gören bir kızı zorla evlendirilen çocuk kurtarıyor.