Bölüm 22

202 9 0
                                    

İyi okumalar🤍

Bugün spora başlayacağım için saatimi erkene kurmuştum. Emir hâlâ uyuyordu. Sessiz bir şekilde odadan çıkıp mutfağa indim. Biraz domates salatalık haşlanmış yumurta peynir zeytin tabağıma koydum. Çok güzel görünüyordu. Güzelce yedikten sonra tabağımı akıtıp makineye koydum.

Odaya çıktığım da Emir uyanmış camın kenarında telefonla konuşuyordu. Üzerin de tişörtü de yoktu. Üstelik camın önüne geçmişti. Bu adamın amacı vücudunu bütün İstanbul'a göstermek mi?

Emirin yanına gidip kiminle konuştuğunu dinledim. Emire her yaklaştığım da bir adım yana kayıyordu. Ne yapmaya çalışıyor? Tekrardan Emire yaklaştım.

"Tamam Mehmet konuşuruz yine." Emirin sesi öfkeli çıkmıştı. Telefonu yatağa fırlatıp bana doğru döndü.

"Ne yapıyorsun?"

"Ne yapıyor muşum?"

"Niye benim telefonlarımı dinliyorsun?"

"Neden dinlemiyim kocam değil misin?"

"Bana soruyla karşılık verme!"

"Niye bağırıyorsun?"

"Nefret ettiğim hareketleri yapma sende." Yanımdan ayrılıp banyoya doğru yürüdü.

"Sen de ne kadar meraklıymışsın vücudunu bütün İstanbul'a göstermeye!"

Derin nefes alıp cevap vermeden banyoya girdi. Ben de dün aldığım spor takımlarını giyindim.

Saçımı at kuyruğu yapıp yatağı toparlamaya başladım. Yatağı toplarken Emir banyodan çıkmıştı. Banyodan çıkar çıkmaz göz göze geldik. Sinirli gözlerle beni süzdü.

"Ne bakıyorsun ilk defa mı beni görüyorsun?"

"Üzerindekiler ne?"

"Neye benziyor spor kıyafeti. "

"Düzgün spor kıyafeti bulamadın mı?"

"Ne yapayım Emir hepsi böyleydi. Bir de şortlu olanı aldım. Daha rahat olur diye."

"Koleksiyon yapacaksın her halde." Sırıtarak rahat kıyafetlerini giyindi.

"Ne alaka?"

"Onları hiç bir zaman giyemeyeceksin de ondan."

"Allah Allah."

"Daim Allah. Neyse ya tamam gidelim spora."

"Her zaman benim dediğim oluyor çok güzel." Sırıtarak bana baktı Emir. Dolabından eşyalarını çıkartıp giyindi.

Görücü usulü Where stories live. Discover now