Bölüm 20

203 12 0
                                    

İyi okumalar🤍

Odamda ki seslerden dolayı gözlerimi açmıştım. Karşımda Gülçini görünce sinirlenmiştim. Üstelik üzerim müsait değildi. Gece sıcakladığım için tişörtümü çıkartmıştım.

"Gülçin senin bu oda da ne işin var!?"

"Annen odan da makineye gidecek kıyafet var mı diye bakayım diye yolladı."

"Çık şu odadan."

"Emir ben yanlış bir şey mi yaptım?"

Sinirle yataktan kalkıp Gülçinin yanına gittim. Korktuğu için geri geri gitti.

"Bu odadan çık dedim." Bağırmamaya özen gösteriyordum ama eğer çakmazsa bütün sinirimi ondan çıkartabilirdim.

Dolan gözleriyle bana baktı. Karşımda bir an Esilayı gördüm.

"T... tamam sakin ol. Bir şey yapmıcam sana."

Hâlâ geri geri gidiyordu. Dün akşam ki kıyafetlerime takılarak yere düşecekti. Ani bir hareketle Gülçin düşmesin diye tuttum.
Çıplak tenime elleri değince biraz irkildim ama tepki vermedim.

"Kızım aldın mı eşy....." Annemin sesini duyunca Gülçini bıraktım. Yerde ki kıyafetleri alıp odadan çıktı.

"Oğlum niye kapıyı kapatmıyorsunuz? Hayır yani tamam anladık bir şeyler yapıyorsunuz ama kapıyı kapatsaydınız keşke."

"Anne! Öyle bir şey yok." Poyraz sesimi duyunca odaya geldi.

"Neler oluyor?"

"Abinle Gülçin sevgili oldular oğlum."

"Ne saçmalıyorsun anne sen Esila?"

"Oğlum beni dinledi işte hamile kalmayan birinden mi torun beklicem ben. Birde on sekiz yaşında. Baban sayesinde gittik aldık o kızı."

"Anne yeter! Bir daha Esila hakkında öyle bir şey söylersen yemin ederim gözünün yaşına bakmam. Bu evden defolup giderim daha da gelmem!"

Annem odadan çıkmıştı. Poyraz neler olduğunu anlamaya çalışıyordu.

"Abi sakin ol ve neler oluyor anlat. Annem ne gördü de böyle saçmalıyor."

"Gülçin odadaymış benim de üzerim çıplaktı. Sinirlendim bu odada ne işin var diye sordum. Geri geri gitti. Ağlamaya başladı. Karşımda Esila var sandım. Yine geri geri gitti. Çamaşırlara takıldı düşecekken bende tuttum. Elini göğsüme koydu. Annemde bizi öyle görünce yanlış anladı."

"Abi ne saçmalıyorsun sen? Esila burada olsaydı neler olurdu biliyorsun dimi?"

"Biliyorum Poyraz biliyorum." Kapının ani açılmasıyla arkamı döndüm. Gelen Yarendi.

"Bugün Esil.. Emir!" Yaren arkasını dönüp konuşuyordu.

"Abi şu tişörtünü giysen mi artık?"

"Tamam len kıskanma." Gülerek Poyraza baktım.

"Yenge sen de keşke aniden girmeseydin be odaya."

"Ben nerden bileyim senin odanda çıplak dolandığını? Döneyim mi?"

"Dön dön." Yaren bana gıcık bakışlarını yollayıp Poyraza döndü.

"Esilayla konuştum bugün buluşacağız."

"Tamam güzelim götürürüm ben sizi."

Görücü usulü Where stories live. Discover now