Bölüm 9

747 30 15
                                    

İyi okumalar🤍

Gözlerimi erken saatte açmıştım. Çünkü Poyraz gelecekti. Güzelce kahvaltı hazırlamalıydım. Hem Emirin hem de Poyrazın sevebileceği şeyler olmalıydı. Bende tam olarak Poyrazın neler sevdiğini bilmediğim için Yarene mesaj attım. Yaren Poyrazın sevgilisi Poyrazın ne sevebileceğini annesinden sonra o bilirdi.

Cevap kısa zaman içerisinde gelmişti. Poyrazın en çok sevdiği sabah kahvaltısı omletti. Emrin ise menemendi. Çabuk ve bir o kadarda yavaş ve sessiz bir şekilde odadan çıkıp hemen işe koyuldum.

...

Güzelce sofrayı kurmuştum. Tek eksik olan şey taze sıkılmış  portakal suyu onu da mutfaktan getirip masaya koydummu tamamdır.

Odaya çıkıp dolabımın karşısına geçtim. Emir hâlâ uyuyordu. Emirin yanağına öpücük kondurduktan sonra tekrardan dolabımın karşısına geçip kombin ayarladım. Her zaman ki gibi spor bir kombin yapmıştım.

Aynanın karşısına geçip çok hafif sanki yüzümde hiç makyaj yokmuş gibi gözükecek bir makyaj yaptım. Saçımı da at kuyruğu yaptım. Üzerime de meyveli parfümü sıkıp Emiri uyandırmaya çalıştım.

"Sevgilim hadi kalk."

Emir tek gözünü açmış bana bakıyordu.

"Beş dakika daha."

"Koca bebeğim benim Poyraz gelecekti ya bugün. Kahvaltı hazır çocukta gelir şimdi. Hadi kalk üzerini değiştir."

"Bir şartla kalkarım."

"Neymiş o?"

"Yanağıma öpücük kondur o zaman kalkarım işte."

Gülerek dediğini yaptım.

"Tamam hadi kalk."

Odadan çıkıp salona geçtim. Kapının çalmasıyla kapıyı açtım. Poyrazı beklerken karşımda Ahmeti gördüm. Gülen yüzüm aniden soldu. Tam kapıyı kapatacakken ayağını kapının arasına koyup kapatmamı engelledi.

"Benden ne istiyorsun!?"

"Senden bir şey istemiyorum güzelim sadece seni özledim."

"Çık git burdan hemen!"

"Niye kocan görür diye mi korkuyorsun?"

"Poyraz mı geldi güzelim?" Emirin sesini duyunca tedirgin oldum.

"Ahmet git diyorum."

"Sana tek bir şey diyip gidicem Esila. Eğer bana dönmezsen ileride olacaklardan ben sorumlu değilim."

Direk kapıyı kapatım kapının arkasına yaslandım. Gözlerimi dolu bir şekilde sadece bir noktaya sabit bir şekilde bakıyordum.

"Poyraz mı geldi güzelim?" Sorusunu ikinci defa tekrar etmişti

Görücü usulü Where stories live. Discover now