İyi okumalar 🤍
Mide bulantısı ile gözlerimi açıp banyoya geçmiştim. İstifra ettikten sonra tekrardan yatağa geçtim. Yan tarafıma baktığım da Emir çoktan kalkmıştı. Şirkete gitmesine üzülsem bile şirketten yorgun ve uykusuz gelmesine daha çok üzülüyordum.
Yataktan kalkmak istemediğim için telefonu alıp uğraşmaya başladım. Saat on'a geliyordu. Whatsaptan gelen mesaj ile keyfim yerine gelmişti.
'Günaydın güzel karım.'
'Günaydın sevgilim.'
'Erken uyanmışız.'
'Biraz midem bulandı ondan uyandım.'
'İyi misin şimdi?'
'İyiyim merak etme.'
'Yine kötü olursan haber ver.'
'Tamam canım haber veririm.'
Mesajlaşma bittikten sonra kaşının çaldığını fark ettim. Oturur pozisyona geçip " girebilirsin." Dedim.
Gelen Bahardı."Kahvaltı hazır canım."
"Bu kadar geç mi?" Normalde sekizde yapılan kahvaltı bugün onda yapılıyordu.
"Fatma hanım evde olmadığı zaman geç yapıyoruz."
"Tamam geliyorum."
Yataktan kalkıp banyoya elimi yüzümü yıkadım. Aynanın karşısına geçip kendimi süzdüm. Üstüm müsait olduğu için değiştirme gereği duymadım. Odayı ve yatağı havalandırmak için camı açıp odayı terk ettim.
"Günaydın canım." Yaren sesini duyunca mutfağa geçtim.
"Günaydın."
Kahvaltı masası çok güzel görünüyordu.
"Elinize sağlık çok güzel olmuş."
"Teşekkür ederiz."
"Fatma anne nereye gitti?"
"Bilmiyoruz bizde. Kimseye haber vermemiş."
Kahvaltımızı yaptıktan sonra sofrada çay ile beraber sohbet etmeye başladık. Yaren bir anda lafa atladı.
"Kızlar hava çok güzel. Açana pikniğe mi gitsek?"
Yaren istediğini ortaya sunduktan sonra bende dahil kızlar sevinmiştik.
"Olur hemde çok güzel olur." Diye lafa girdim.
Bahar ve diğer kızların suratı düşünce merak ettim.
"Ne oldu kızlar? Suratınız düştü."
"Bizim yemek yapıp evi temizlememiz lazım. Ondan gelmeyelim biz."
"Hayır olmaz öyle bir şey. Gideceksek hep beraber gideceğiz." Diye lafa atladı Yaren.
"Evet hep beraber gideceğiz. Hem Fatma anne de evde yok bir şey olmaz." Diye devam ettim.
"Bende gelecek miyim." Diye soran Gülçin'e döndük.
Yaren "Hayır." Diye cevap vermişti.Diğer kızlar bana ve Yarene bakıp durdu. Gülçinin suratının asık görünce cevap verdim.
"Gelebilirsin Gülçin." Masada ki herkes şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu. Telefonum çalınca odaya konuşmaya çıktım.
"Efendim canım."
"Evde misiniz?"
"Evet , ama kızlarla bir plan yaptık oraya gideceğiz."
"Ne planı?"
YOU ARE READING
Görücü usulü
Ficção CientíficaBabasından şiddet gören bir kızı zorla evlendirilen çocuk kurtarıyor.