Pov Jimin
Po wyjściu Jacksona czułem się jak gówno. Powoli docierały do mnie słowa, które przed chwilą wykrzyczał w moim kierunku Jackson. Emocje, które mi towarzyszyły w tym momencie, nie były obecne nawet w dniu naszego debiutu.
Po chwili poczułem na sobie wzrok chłopaków. Przełknąłem ciężko ślinę nie wiedząc co mam im powiedzieć.
Namjoon : Jimin O czym mówił Jackson? - zapytał.
Yoongi : No mistrzu pochwal się. - powiedział spoglądając na mnie wściekłym wzrokiem.
Jimin : Rozstałem się z Li.. - powiedziałem.
Taehyung : Co? - krzyknął.
Hoseok : Dlaczego ? - zapytał zaskoczony.
Chłopaki wpatrywali się na mnie zdziwionym i wkurzonym wzrokiem. Czułem, że jestem winny im wyjaśnienia.
Jimin : Podczas pobytu w Busan do sieci trafiły zdjęcia. Nasze zdjęcia, całej trójki. Nie chciałem tego, żeby ktoś się dowiedział o dziewczynach. Nie chciałem dla nich takiego życia więc zerwałem z nią. Zerwałem po tym jak kochaliśmy się całą noc i wyznała mi, że mnie kocha. - powiedziałem łamiącym się głosem.
Hoseok : Sory stary, że to powiem, ale jesteś chujem.. - powiedział z niedowierzaniem i złością.
Jungkook : O kurwa... - powiedział.
Jin : Jimin coś Ty najlepszego zrobił. - powiedział łapiąc się za głowę.
Namjoon : Przecież ją kochasz. - powiedział.
Spojrzałem na chłopaków, a z moich oczu zaczęły spadać pojedyńcze krople łez. Czułem się okropnie bo naprawdę zaczęło wszystko do mnie dochodzić. Czułem, że podjąłem decyzje zbyt pochopnie i z minuty na minutę zaczynałem jej co raz bardziej żałować.
Wytarłem spływające łzy z policzków i spojrzałem ponownie na chłopaków.
Jimin : Chcę odejść. - powiedziałem.
Taehyung : Jesteś w stanie zostawić kobietę, którą kochasz całym sercem i córkę, za którą oddał byś własne życie? - zapytał.
Jimin : Nie Tae.. Chcę odejść z zespołu. - powiedziałem.
Namjoon : Teraz Ci się na żarty zebrało ? - zapytał.
Jimin : To nie żarty. Zaraz będę dzwonić do szefa. To koniec. - powiedziałem.
Jin : Jimin jesteś w tym momencie pod wpływem niewyobrażalnie dużych emocji. Nie podejmuj kolejnej decyzji zbyt pochopnie bo sam widzisz, że nie wyszło z tego nic dobrego. - powiedział.
Jimin : A co mam zrobić ? - zapytałem. Kolejny raz przez swoją próżność zostawiłem rodzinę. To cały czas komplikuje mi życie. - powiedziałem.
Hoseok : Jimin może jeszcze wszystko da się naprawić. Z każdej sytuacji jest zawsze jakieś wyjście. Dlaczego kolejny raz chcesz się poddać? - zapytał.
Taehyung : Masz nas, jesteśmy braćmi tak ? Pomożemy Ci wszystko naprawić. - powiedział.
Jungkook : Nie zostawimy Cię samego. - powiedział.
Namjoon : Jesteśmy w tym wszyscy. Cała nasza siódemka. - powiedział.
Yoongi : Porozmawiam z Rose i dowiem się wszystkiego później będziemy myśleć co zrobić, a teraz lepiej idź się prześpij bo wyglądasz jak gówno. - powiedział.
Jimin : Przepraszam Was.. Kolejny raz macie przeze mnie problemy. - powiedział.
Namjoon : Nie myśl tak Jimin. Przemyśl wszystko na chłodno i jutro porozmawiamy. - powiedział.
CZYTASZ
Rytm miłości - Park Jimin
RomanceLeah to nastoletnia dziewczyna z wielkimi marzeniami. Kocha taniec najbardziej na świecie więc w wieku 13 lat babcia zabiera ją na jej pierwsze zajęcia w szkole tańca, gdzie poznaje pewnego chłopaka, który jak się okazuje zostaje jej partnerem tanec...