19.rész

140 3 0
                                    

Sosem gondoltam, hogy ennyire meg fog változni az életem, ha bekerülök a hősképzőbe. Eddig minden jó volt, most pedig minden a nyakamba zúdult. Igazi szülők, testvérek, gonoszok.. Eddig sosem tudtam, mit jelent igazán félni. Most már tudom.. Iszonyatosan félek.

Lesétáltunk a lépcsőn, majd körbe tekintettem a nevető társaságon. Kaminari épp egy kanalat egyensúlyozott az orrán, miközben csücsörített, ezt Kirishima nevetve nézte, Seroval az oldalán. A lányok épp egymás haját fonogatták, közben hallani lehetett csilingelő nevetésüket. A többi fiú pedig a tévé előtt ült és valami vicces videókat nézegettek. Elmosolyodtam, majd követtem a mellettem lévőt az ajtó felé. A barátaimért bármit megteszek. Hogyha most ezzel a tettemmel megóvom őket, akkor csak rajta.. Ki is léptünk az ajtón és indultunk tovább.

-Hova, hova? –kérdezte egy rekedtes hang. Hátra néztem és ott állt Bakugou, Izukuval az oldalán.

-Hozzánk. –mondta a mellettem álló.

-Nem lehetne kimenni az utcára Todoroki. –mondta Izuku. Csak nem, rájöttek?

-Apám az első számú hős. Épp hozzá tartunk. Szerintem nincs ebbe semmi veszélyes. –mondta a fiúknak, majd lenézett az órájára és felém fordult. –Menjünk.

-Oi, fehérség! Mióta vagy jóba apáddal, hogy találkozni mész vele? –nézett rám Bakugou. Most erre nem tudom, mit mondjak.

-Szerintem nincs közöd a családi életünkhez Bakugou. –nézett rá szúrós szemmel ez az idegen. –Majd jövünk.

Megfogta a kezem és sietősen megindult az utca fele, de a két fiú követett.

-Tsh.. Ennyire értetlen gyerekeket, mint ti.. –morogta az orra alatt, majd egy jégfalat emelt fel a két fiú elé. A karjába vett és elkezdett futni.

-Hé, te szarrágó! –kiabált a másik oldalról Bakugou. –KI A FASZ VAGY? HALLOTTUNK MINDENT, AMIT BESZÉLTETEK A SZOBÁBA! HA BÁNTANI MERED, ESKÜSZÖM MEGÖLLEK!

Majd egy robbanás hallatszott mögöttünk, ezért gyorsabban indult meg az elrablóm. A kapuba emelt gyors még egy vastag jégfalat, majd tovább futott, így lelassította őket. Mivel fényes nappal van, ezért úgy gondolom elég nehéz lesz elbújnia velem. Nem sokkal később egy sikátorba érkeztünk, ahol egy füstös alak álldogált. Várjunk csak, én tudom ki ő! Amikor a Gonoszok Szövetsége megtámadta a U.S.J-t ő is ott volt.

-Kurogiri, most! –mondta az idegen, majd egy portál nyitódott és mi egyenesen bele is rohantunk.

Egy elég lepukkant épületbe csöppentünk. Nem is tudom, hogy ezt annak nevezzem e. Inkább olyan, mint egy hatalmas nagy raktár.

-Rei! –hallottam egy rekedtes hangot. –Hát elhoztad.

-Igen! Bár sajnos lebuktam Shigaraki. Az a zöld hajú és a Bakugou gyerek rájött.

Erre a Shigarakinak nevezett kék hajú fickó vakarni kezdte a nyakát. Ő is ott volt a U.S.J-ben. Ő a vezetőjük? Nem valami nagy szám.

-Az nem baj! Sőt! –mondta, majd vigyorogni kezdett. –Tökéletes!

Hirtelen a mellettem állóra ráraktak egy bilincsszerű valamit. Elég nagydarab bilincs ez. Az egész kezeit befedi. Ahhoz tudnám hasonlítani, mint ami Bakugoun volt a Sportfesztiválon. De miért kötözik le? Miután felrakták rá, összeesett. Mintha eszméletét vesztette volna.

-Oi, kicsi lány! –szólt valaki a sötét raktár végéből, majd lépteket hallottam. –Hogy tetszik a képességem? –állt meg előttem egy nálam kábé két fejjel nagyobb fickó.

Haja hosszú, szürke és fel van copfozva. Vörös szemek. Teste vékony, de látszik, hogy izmos. Olyan húsz éves körül lehet.

-Te.. –néztem rá szúrós szemekkel. –Te tetted ezt a tesómmal?!

Eltitkolt testvér {Bakugou x OC}Where stories live. Discover now