10.rész

167 7 0
                                    

-De! Komolyan mondom neked. –nevettem egy nagyot, amikor már kiértünk az ösvényről.

-Ezt nem hiszem el! –nevetett ő is. –Jó, akkor holnap átjössz és megnézzük ellenem mennyire vagy ügyes!

-Mi? Te hoztál?

-Persze! Szóval? Mit szólsz? –nézett rám kihívóan.

-Benne vagyok! –mondtam egyből, majd egy sunyi mosolyra húztam ajkam.

Egy hete a koliban levertem videójátékba Kirishimat, majd Kaminarit is, és Serot is. Pont ezt meséltem most Tetsunak, aki ezt egy jó kihívásnak vette. Majd meglátjuk ki fog nyerni.

-Oi! Minden oké? –szaladt oda hozzám Shoto. –Mi történt? Miért vagy vizes? Meg ne fázz! Vegyél fel valamit.

Az osztályunk jó része épp kint sütögetett, ahogy Tetsuval vissza értünk. Az ösvény ahonnan előjöttünk pont velük szemben volt.

-Nyugi! Nem lesz baj. Olyan vagy, mintha az anyám lennél. –nevettem el magam, majd megöleltem.

-Ne már! Vizes lettem én is.

-Bocsika.

Tetsu elköszönt én pedig gyors átöltöztem, mivel addig nem engedett Shoto kijönni hozzájuk, majd leültem Izuku mellé.

-Milyen volt a randi? –kérdezte Kaminari.

-Randi? Yumi! Erről én miért nem tudok? –fordult felém Mina idegesen.

-Azért, mert nem randi volt. Csak sétálgattunk.

-Jó sokáig. Milyen szexbe? –förmedt rám Bakugou.

-Nem tudom és nem is akarom tudni! –néztem rá összeszűkített szemekkel. –Azért voltunk ennyi ideig, mert találtunk egy kis tavat, innen kábé tízpercnyire. Nagyon szép tiszta a vize, mi egyből bele is vetettük magunkat, és jó langyos.

-Ez jól hangzik! –örült meg Uraraka. –Holnap megnézhetnénk! Még jó, hogy hoztam fürdőruhát!

Mindenki megörült ennek a hírnek, miszerint holnap egy jót fogunk pancsolni. Még egy kicsit ott maradtunk, majd mikor már az óra nyolcat ütött, mindenki megindult a házába, ugyanis reggel újra edzés, amit szeretek, csak már nem tudom, hogy tudnám jobbra. Max annyi, hogy többször használom és erősítek a tűrőképességemen. Ha sokat használom, nagyon kimerülök. Volt már, hogy el is ájultam, ami nem lenne valami jó.

Reggelinél nem igen beszéltek a fürdőzésről. Nem lenne túl jó, ha mindenki összetornyosulna ott, így csak csendben egymás közt kezdtünk róla beszélgetni. Edzés után, ami meg kell, hogy mondjak, igen jó volt, majd ebéd után ment mindenki a házukba átöltözni. Ahol este ücsörögtünk ott volt a találkozó. A B-ből jönnek páran, de csak akiket jobban ismerünk, például Tetsu, Monoma és Kendo.

Én egy egyszerű fekete bikinit hoztam, ami csipkével van díszítve. Rá csak egy fehér nagyobbacska pólót vettem, amit alváshoz szoktam használni. Mina is egy egyszerű fekete bikinit hozott, ő viszont csak egy fekete rövidnacit vett rá. Eléggé kapkodva öltöztünk, mert már késésbe voltunk. Kettőt beszéltünk meg a többiekkel, de már negyed három volt. Gyors magamhoz vettem egy plédet meg a kis kosaramat, amiben gyümölcsök pihentek, és megindultunk végre.

-A faszomat, mit tudnak ennyi ideig baszakodni? –hallottam Bakugou hangját, aki háttal állt nekünk.

-Itt vagyunk, bocsi! –szóltam oda, mire mindenki ránk nézett.

Mondanom sem kell, hogy a fiúk elég sokáig elidőztek rajtunk. Még Bakugou is, de ő csak engem figyelt, amitől egyből zavarba lettem.

-Menjünk! –indultam meg, nehogy valaki meglássa a pírt az arcomon.

Eltitkolt testvér {Bakugou x OC}Where stories live. Discover now