Hero & Heroin

1.1K 14 0
                                    

LOOK!!

ELICE ADELEA

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ELICE ADELEA

Seorang gadis yang mempunyai wajah yang begitu manis dan memiliki anak mata hazel , berumur 20 tahun, ketinggian 158cm dan bertubuh kecil. Juga bersifat lemah lembut dan Saat seseorang lelaki menyukai gadis ini selalu menolak dengan cara lembut. Gadis ini sudah kehilangan Ibu dan Ayahnya pada umur nya 6 tahun, Ayahnya juga mempunyai dua isteri dan sejak Ibu dan ayah kandung nya meninggal disebabkan kemalangan jalan raya. Hidup gadis ini sungguh sepi. Ibu tiri nya lah yang menjaga nya sejak umur nya 7 tahun dan kenapa ia berkata diri nya berasa sepi ? Kerana ibu tiri nya selalu sibuk, kadang-kadang tidak pernah datang ke rumah dan makan minum pun dibantu oleh pembantu dirumah itu. Ketika gadis itu berumur 18 tahun, Ibu tiri nya menyuruh nya untuk menyambung pelajarannya dibandar dan tinggal bersama abang tiri nya. Sejak tinggal bersama Abang tiri nya dibandar, gadis ini selalu dijadi kan pelampias saat abangnya sedang marah, selalu memukulnya.

" tolong lepaskan saya"

———

GABRIEL AIZEN

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

GABRIEL AIZEN

Seorang jejaka yang memiliki rupa paras yang sempurna dan lebih menarik ialah anak mata nya berwarna hijau kebiruan. Berumur 29 tahun. Ketinggian 190cm juga bertubuh tinggi dan tegap. Sifat nya begitu dingin dan tegas. Jejaka ini adalah Bos besar disemua syarikatnya. Juga mempunyai syarikat diluar negara iaitu Amerika Syarikat, Perancis, Itali, Jerman dan juga terdapat dinegara Malaysia. Top 5 billionaire dunia. Terlihat jejaka ini hanyalah seorang jejaka kaya yang selalu berjaya akan kejayaan nya tetapi disebalik itu jejaka ini juga salah satu Bos Mafia yang memiliki kilang yang terdapat jenis-jenis senjata untuk dijual. Jejaka itu juga tidak berminat pada gadis-gadis diluar sana bahkan satupun tidak menarik bagi nya. Sampailah sebuah pelanggaran tidak kesengajaan, jejaka itu hampir melanggar gadis itu. Sungguh jejaka itu tidak pernah merasa pandangan nya menarik pada mana mana gadis.

"Release you? Do not expect. Now you only have me!! Your step mother and step brother don't care about you anymore!!!. Sweet girl~"

————————————————————

Cerita ini hanyalah rekaan semata-mata. Tiada kaitan tentang dunia realiti dan hanyalah imaginasi untuk para-para pembaca.

- Tiada berkaitan tentang agama.

- Dalam cerita ini mempunyai tentang pembunuhan dan bagi yang rasa nyilu kerana cara pembunuhan, sila skip sahaja.

- Cerita sesuai untuk 18 ke atas sahaja. Mempunyai banyak perkataan hot.

Hero:
GABRIEL AIZEN

Heroin:
ELICE ADELEA





START
10/2/2024

END
-

GABRIEL AIZEN (OG)Where stories live. Discover now