Kelopak mata nya terbuka perlahan dan pandangan nya teralih ke jam dinding yang menunjukkan pukul 11:00 malam. Mata digosok perlahan. Mata nya teralih kembali meliar ke sekeliling nya.
Pandangan terhenti apabila melihat lelaki itu yang masih fokus menghadap ke komputer di meja kerja nya. Gabriel yang perasan akan itu terus menatap sesaat ke arah gadis itu. Tangan nya terus mematikan komputer yang masih menerangi nya.
" Come here. " Ujar Gabriel.
Elice terus bangun dari sofa dan langkah kaki nya bergerak ke arah lelaki itu. Apabila ianya berdiri disamping lelaki itu pinggang nya terus dilingkari oleh tangan kekar itu sehingga jatuh ke riba lelaki itu.
" Dah okay? "
Kepala gadis itu mengangguk perlahan. Tubuh nya dirapatkan lagi ke tubuh gadis itu.
Mata Elice tak terkelip melihat wajah lelaki itu dengan jarak dekat.
Perfect...
Lama mata nya memandang sampai ianya tak menyedari jari-jemari nya menyentuh wajah lelaki itu.
" Not a single one looks bad.. everything is perfect... " Ujar Elice perlahan.
Jari nya menyentuh kening lelaki itu lalu turun ke hidung. Bibir nya terus mengukir senyuman manis melihat wajah lelaki itu yang begitu sempurna. Jari nya kembali turun ke bibir lelaki itu.
Pantas saja Gabriel memejam mata nya dan membiarkan gadis itu terus menyentuh wajah.
Ibu jari nya terus mengusap bibir lelaki itu. Benar-benar sempurna !
Namun dalam waktu yang sama ia tak menyedari dalam setiap sentuhan itu mengundang nafsu seseorang.
Entah mengapa jari-jemari nya terasa gatal ingin menyentuh halkum lelaki itu yang terlihat menonjol. Jari terlunjuk nya menyentuh dari dagu sehingga turun ke halkum lelaki itu.
Hayalan itu terhenti apabila dia menyedari jari nya menyentuh leher lelaki itu.
" Maaf.. " Ujar Elice. Pantas saja dia ingin turun dari riba lelaki itu.
Namun tubuh nya ditahan oleh lelaki itu. Paha gadis itu terus ditarik merapat ke pinggang nya. Gabriel menatap dalam ke anak mata gadis itu. Bibir nya terus menyenget sinis memandang gadis itu.
" Why not continue? Ahh I love every touch.. " Bisik Gabriel.
Merinding seluruh tubuh Elice mendengar bisikan itu. Elice terus buat-buat ketawa.
" Erghh awak.. bila kita nak pulang ya? " Soal Elice. Ianya cuba untuk mengelakkan setiap perkataan lelaki itu.
" After kissing you. " Ujar Gabriel. Bibir nya mengukir senyuman lebar.
Belum sempat Elice membuka suara. Bibir nya terlebih dahulu ditindih oleh bibir lelaki itu. Elice yang ingin menjauh namun belakang kepala nya ditekan sehingga merapatkan lagi ciuman itu.
Sebelah tangan lelaki itu terus menyelusup masuk ke dalam baju gadis itu. Perlahan-lahan sentuhan itu naik ke dada gadis itu. Berkerut kening Elice apabila sentuhan itu terasa sakit. Tangan nya menggenggam kuat kedua bahu lelaki itu apabila merasakan sentuhan itu semakin kasar ke tubuh nya.
YOU ARE READING
GABRIEL AIZEN (OG)
RomanceSeorang gadis malang yang hidup nya dipenuhi dengan kesedihan dan kesakitan ia tanggung sendiri. Sampailah waktu kejadian itu Abang tiri nya menyeret kasar gadis itu dan memaksa gadis itu lalu abangnya memberikan gadis itu kepada jejaka asing demi m...