BAB 15

722 20 0
                                    

        Tidur nya terganggu akibat merasakan tubuh nya semakin sejuk. Kelopak mata nya terbuka lalu dia melihat kawasan sekeliling. Elice menggosok-gosok bahu nya. Sejuk. Terjongket kening sebelah nya. Dia sekarang berada dimana?

Bilik Office siapa? Mungkin tuan Gabriel?

Tuan Gabriel tidak ada disini..

Dia bangun dari sofa berwarna hitam itu. Elice berjalan ke rak buku di belakang meja kerja dan dia mengambil satu buku yang tersusun. Ceh! Buku business . Bola mata nya menjeling buku itu tanda tidak menyukai.

Mungkin untuk Gabriel dia sangat menyukai buku-buku bisnes itu. Tetapi tidak dengan Elice. Dia tidak menyukai dunia bisnes kerana bagi nya itu terlalu memenatkan.

Elice melangkah ke arah meja kerja lalu duduk di kerusi empuk itu. Wah! Lembut sangat kerusi ni..

Elice memusing-musing kerusi beroda itu. Dengan selamba nya dia memusing dengan pantas. Sampai pening kepala dibuat nya.

Tiba-tiba saja kerusi nya terhenti dari putaran. Kerusi dipusingkan menghadapnya. Dia melihat susuk tubuh berkemeja hitam yang tepat dihadapan nya sedang menahan kerusi nya. Elice mendongak untuk melihat wajah itu.

Gabriel memegang kedua tempat letak tangan di kerusi itu. Elice menelan air liur melihat renungan tajam itu.

Gulp...

Hanya sesaat Elice memandang wajah ketat itu lalu dia menundukkan kepala nya. Mesti dia marah sebab aku main kerusi mahal nya ini ! Huhu ibu!!!

Bibir nya menyenget jahat melihat gadis itu takut pada nya. Gabriel mengangkat tubuh gadis itu ke meja kerja nya. Mahu tercabut jantung nya saat tubuh nya sudah berada di atas meja.

Gabriel membuka lebar paha Elice. Paha gadis itu sudah menyentuh pinggang nya. Elice hanya diam dengan kelakuan Gabriel. Tidak mampu melawan.

Elice dapat rasakan hembusan hangat itu ke dahi nya. Gabriel menyentuh dagu gadis itu untuk mendongak ke wajah nya. Elice tak mampu untuk menatap anak mata lelaki itu dan dia lebih memilih memandang leher lelaki itu.

" Childish. " sindir gabriel sambil mengukir senyuman mengejek.

Elice tergamam. Apa dia melihat kelakuan nya yang sedang bermain dengan kerusi itu? Ya, dia akui. Dia memang terlihat seperti kebudak-budakan. Elice menundukkan wajah nya, takut lelaki itu memarahi nya.

" but i like.. " sambung Gabriel.

Huh? Dia tidak marah?

" Kau gerak, aku buat lebih. " ujar Gabriel sebelum dia menindih kan bibir nya ke bibir munggil gadis itu. Ciuman nya terlalu kasar. Dan dalam.

Bibir gadis itu diurut penuh nafsu. Gabriel menekan belakang kepala Elice untuk mendalamkan lagi ciuman nya. Walaupun Elice tidak membalas ciuman nya tetapi dia tetap bernafsu apabila menyentuh Elice.

Gabriel menggigit bibir munggil itu sehingga bengkak. Dia tidak menghiraukan itu dia terus melumat kasar. Tangan kekar itu mula menyelusup masuk ke dalam hoodie Elice. Gabriel meraba belakang tubuh gadis itu dan sebelah tangan nya mengelus paha putih gebu itu.

Dominance.

Possessive.

Bergetar seluruh tubuh nya apabila sentuhan itu mula kasar. Elice menggenggam tangan nya yang sedang menahan mengeluarkan suara desahan nya. Tercungap-cungap nafas Elice apabila ciuman itu sudah dilepaskan.

Kucupan itu turun ke leher Elice. Dia mengucup dan menyedut leher jinjang halus itu. Kesan-kesan ungu dan merah itu tepat leher nya.

GABRIEL AIZEN (OG)Where stories live. Discover now