Seorang jejaka yang memiliki wajah tampan keluar dari pintu utama di sebuah syarikat yang terbesar dan tinggi.
Iaitu syarikat Demoz GA Sdn.Bhd.
Jejaka tampan itu pun keluar dari pintu utama syarikat nya lalu kereta nya yang berjenama bugatti sudah tiba dihadapan. Jejaka itu memasuki kereta. Para gadis-gadis yang berada diluar adalah salah satu dari pekerja di syarikat itu semua nya berteriak melihat Bos tampan mereka setelah memasuki kereta nya. Tidak hairan jika para-para gadis diluar sana tergoda akan ketampanan jejaka itu.
Lebih-lebih lagi anak mata cantik milik jejaka itu.
Setelah perjalanan berterusan. Jejaka tampan itu mengeluarkan telefon nya yang berada dipoketnya. Telefon terus menerus berbunyi notif sejak tadi.
Jejaka tampan itu melihat beberapa notif. Tiba-tiba saja wajah jejaka itu tersenyum sinis. Pemandu kereta itu hanya melihatnya lewat cermin.
" Tuan. Apa perlu pergi ke sana? " ucap assistant Alex. Jejaka itu hanya mengangguk dengan wajah yang beku.
Selain mempunyai sifat dingin. Jejaka ini juga kejam daripada dilihat nya. Jejaka ini suka akan menyiksa mangsa-mangsa yang perlu dia selesaikan sehingga mati. Dia tidak akan mengira seorang gadis mahupun seorang lelaki, jejaka ini tetap akan menyiksa jika membuat kesalahan besar.
Namun terlalu ramai musuh-musuh nya diluar sana yang ingin menjatuhkan kejayaan nya. Tetapi malah mereka terlebih dahulu sudah ditangkap dan disiksa oleh jejaka itu.
Demikian, dia tidak pernah sama sekali tertarik dengan mana-mana gadis yang ingin menggoda. Kerana bagi nya gadis hanya menginginkan duitnya.
Jejaka itu bernama GABRIEL AIZEN.
Sesampai saja dia di markas nya. Terlihat pengawal-pengawal menunduk hormat ke arah ketua mereka. Gabriel hanya tenang melangkah masuk.
Setiba masuk di markas dia terlebih dahulu membuka kot nya lalu digantungkan dan melipatkan kedua lengan baju nya. Dia terus mengambil sesuatu barang seperti box berwarna hitam dan membuka nya. Semesti barang-barang itu adalah barang penyiksa nya.
Dia amat suka dengan menyiksa dahulu sebelum mati.
Gabriel menuju ke bilik bawah tanah. Lebih tepatnya bilik penyiksa. Keluar saja di pintu lif. Gabriel dapat melihat sosok lelaki yang di ikat dengan gari.. Gabriel tersenyum sinis. Semakin langkah nya bergerak, semakin dekat di tubuh lelaki itu. Gabriel sudah berdiri dihadapan nya.
Terlihat seorang lelaki tua seperti orang luar negara itu sedar dari tidur nya. Lelaki tua itu sedikit terkejut.
"homme fou! laisse-moi partir, bon sang. Que voulez-vous de moi?" ( Lelaki gila! lepaskan aku, sial. Apa yang kau mahukan dari aku? ) jerit lelaki itu.
"Ouah! Comment oses-tu dire ça après avoir tenté de pénétrer dans mon entreprise et de prendre mes données ?" ( Wah! Beraninya kau berkata begitu selepas cuba menceroboh syarikat aku dan mengambil data ku? ) jawab gabriel dengan nada yang tenang.
"Argh !! je m'en fiche Laisse-moi partir maintenant !" ( Argh!! Aku tak kisah. Lepaskan aku sekarang! ) ucap lelaki tua itu.
" D'accord. Je te libérerai après la fin de ta vie. " ( Baiklah. Aku akan bebaskan kau selepas hayat kau berakhir. ) Jejaka itu tersenyum sinis. Tajam pandangan nya ke arah lelaki tua itu.
Pandang mematikan itu, cukup membuat lelaki itu menggigil. Namun dia tahan. Seolah-olah tidak takut akan pandangan maut itu.
Gabriel memegang kedua pisau lalu membuat bunyi pisau. Sambil memutar disekeliling tubuh lelaki tua itu.
"que fais-tu-" ( Apa yang kau buat- ) Belum sempat lelaki tua itu bercakap lelaki tua itu sudah menerima luka garis dilehernya. Lelaki tua itu kesakitan.
"ARGHH!!!"
"I like" Gabriel tertawa sinis. Psiko.
Gabriel tidak menghiraukan jeritan kesakitan lelaki tua itu. Malah dia tertawa gembira melihat lelaki tua itu kesakitan.
Gabriel terus memotong satu jari lelaki tua itu. Lelaki tua itu sekali lagi menjerit kesakitan.
"Ça fait mal... arrête ça.." ( Sakit... hentikan.. ) suara pria tua yang sudah lemah itu.
Bibirnya mengukirkan senyuman yang mengerikan. Gabriel malah semakin suka mendengar rayuan dari lelaki tua itu.Tanpa segan-segan Gabriel terus menusuk tubuh lelaki tua itu sebanyak 5 kali. Lelaki tua itu sudah tinggal nyawa-nyawa ikan saja lagi.
Cara pembunuhan nya tersangat lah psiko.
Disebalik cermin kaca. Kedua lelaki itu sedang memerhati cara pembunuhan bos nya.
" Huh.. meremang bulu roma aku... lain macam cara bunuh bos kau tu.. " ujar lelaki asing itu.
" Ek eleh.. bos aku.. bos kau juga.. " jawab Alex. Lelaki itu tersengih memandang Alex. Alex menjeling tajam.
Alex fokus kembali melihat Gabriel yang sedang menyiksa musuh nya. Tersedak air liur dia melihat Gabriel dikotori dengan darah di kemeja putih nya.
" Woy.. kau nak mati awal ke? Pergi lah hantar pistol tu.. " ujar lelaki itu.
Alex berdehem seketika. Dia menarik nafas lalu menghembus perlahan.
Alex tiba dibelakangnya lalu menghulurkan sebuah pistol. Gabriel mengambil dan tanpa melambatkan masa nya dia terus menembak sebanyak 4 kali. Bahagian kepala 2 kali dan bahagian perut 2 kali.
Bang!
Bang!
Bang!
Bang!Gabriel terus mengarahkan pandangan ke tempat anak buahnya.
"Bersihkan." Ucap Gabriel dengan terlihat aura dingin nya.
Gabriel terus keluar dari biliknya lalu pergi menuju ke tandas yang ada di markasnya dan membersihkan tangan dan wajahnya. Selesai saja bersih-bersih jejaka itu terus keluar dari tandas lalu mengambil semula kot terus menuju ke pintu utama markasnya.
Terlihat dari jauh Assistant nya sudah menunggunya di pintu utama itu. Iaitu bernama Alex. Sesampai di pintu dia terus meneruskan jalan nya. Sesampai di hadapan kereta nya pandangan terus beralih ke arah Alex.
Gabriel sedikit menggeleng ke arah Alex. Tanda nya dia tidak menyuruh mengikutnya lagi. Alex hanya mengangguk faham. "Baik" tidak hairan jika Alex sudah mengetahui maksud nya kerana Alex sudah menjadi bawahan nya sejak jejaka itu berumur 13 tahun. Kini sekarang Alex sudah berumur 39 tahun. Assistant tersebut juga merupakan assistant ayah Gabriel sejak dulu.
Gabriel sudah kehilangan kedua ibu dan ayahnya sejak dia berumur 13 tahun. Dia sendiri lah yang membunuh kedua orang tua nya disebabkan kesabaran nya sudah tidak ada lagi menahan rasa benci dan geram. Ibu Gabriel merupakan seorang gadis yang suka berselingkuh sama juga dengan ayahnya yang suka berselingkuh dan mabuk-mabukan. Setiap malam tidur nya tidak lena, ada saja yang mengganggu nya. Ibu dan Ayah nya selalu menyiksa nya tanpa kesalahan yang dia lakukan dan ada juga dia hampir saja mati dipukul oleh ibu dan ayahnya.
Tidak hairan jika dia membunuh ibu dan ayahnya kerana dahulu dia mempunyai adik perempuan. Tetapi mati kerana ayahnya menyiksa nya. Sejujurnya kedua ibu ayahnya tidak memedulikan mereka sama sekali.
Sehingga ditahap kesabaran itu mula hilang. Alex lah yang membantu nya untuk mengikat dan mengurung kedua tangan ibu dan ayah nya. Alex hanya tenang menyaksikan kematian kedua-dua sialan itu. Alex juga tidak tahan dengan sikap bos nya yang suka menyiksa anak-anak nya bahkan anak perempuan bos nya juga mati disebabkan bos nya dan semua kejayaan yang Gabriel ada bukanlah kerana ayahnya tetapi Gabriel sendiri yang usahakan.
Gabriel terus memasuki kereta lalu menjalankan enjin kereta nya. Kereta itu pun beredar ditempat itu.
..
YOU ARE READING
GABRIEL AIZEN (OG)
RomanceSeorang gadis malang yang hidup nya dipenuhi dengan kesedihan dan kesakitan ia tanggung sendiri. Sampailah waktu kejadian itu Abang tiri nya menyeret kasar gadis itu dan memaksa gadis itu lalu abangnya memberikan gadis itu kepada jejaka asing demi m...