Semenjak kejadian nya diculik, dia tidak dibenarkan lagi untuk keluar. Bahkan pergi ke pejabat nya saja dia tak benarkan. Dan kali terakhir lelaki itu bersama nya waktu lelaki itu melakukan pada nya dan semenjak itu tidak ada lagi kelibat lelaki itu dimansion.
Elice sudah berkali-kali bertanya ke madam Arlen tetapi jawapan nya hanya satu. 'Tuan Gabriel ada kerja kat luar negara' dan dia merasa bosan di mansion ini ! Lelaki itu senang-senang saja pergi selepas melakukan itu kepadanya.
Entah mengapa dia fikir diri nya layak seperti pelacur. Lepas diguna lalu dibiarkan. Sebak rasa nya jika lelaki itu hanya menginginkan tubuh nya. Sejak hari berhari dia selalu berfikir negatif pada lelaki itu.
Lelaki itu sama sekali tak datang padanya. Dia berfikir mungkin lelaki itu sedang sibuk bersama gadis lain. Elice menghela nafas. Jika begitu, lebih baik dia mati saja jika dipergunakan seperti itu.
Gadis itu selalu berfikir negatif pada lelaki itu padahal ianya tidak tahu diri nya sering di awasi dari jauh. Mahupun luar negara, tetap diperhatikan.
Gelas kaca yang berisi wain itu diteguk perlahan. Diri nya tak henti melihat skrin telefon nya terdapat seorang perempuan yang berpakaian sweater, skirt paras lutut dan ianya memakai ID card holder yang disangkut dilehernya. Gadis itu sedang bergambar dipagar kolej itu.
" Kau pasti ke ni dia dulu kita hentam tu? " ujar Lelaki itu.
Seorang perempuan yang memakai pakaian sexy itu menatap ke lelaki itu. Perlahan-lahan kaki nya melangkah mendekati lelaki itu, lalu dia merebahkan punggung nya di riba lelaki itu.
" So? Siapa lagi kalau bukan dia? " ujar perempuan itu lalu tertawa bersama dengan kawan-kawan yang duduk di sofa hadapan nya.
" Elice Adelea.. wow.. she is so pretty tapi sayang hidup nya malang sebab mak dia hancurkan kehidupan nya " ujar lelaki itu lalu tertawa.
Dia merapatkan lagi tubuhnya ke lelaki itu. Layaknya seperti menggoda. " Dia cantik ke atau i ? " ujar Perempuan itu.
Melihat saja tubuh perempuan itu yang terlihat sexy di mata nya dan membuat nya tegang. " You want sleep with me? " ujar Lelaki itu.
" Yes. "
Pantas saja tubuh itu dicempung lalu dibawah keluar dari bar itu.
Gabriel memandang ke tingkap kaca yang terlihat lalu lintas di bawah itu. Tangan nya diseluk ke poket. Kalau diikutkan hatinya hendak saja dia ingin pulang malam ini lalu kembali ke sisi gadis itu. Namun dia banyak pekerjaan di luar.
Dia baru saja melihat rakaman kamera dimansion itu dan ianya melihat gadis itu sedang berbaring disofa layaknya seperti bosan di situ. Ingin saja dia berada disamping gadis itu dan memeluk seerat-erat mungkin.
Seketika ada seseorang yang memasuki ruangan nya. " Malam ni kau on tak? " soal Vino. " Mestilah on, musuh aku kot yang aku nak hapuskan " ujar Gabriel.
" Lah ingatkan dah tak nak jadi seorang psycho sebab seorang gadis itu, upss " ujarnya serupa mengejek.
Gabriel menjeling ke arah lain, malas hendak melayan lelaki itu. " Kau belum tau, seberapa psycho nya aku dengan 'dia'. " ujar Gabriel. Dingin.
Apa tidak nya? Dia pernah menembak gadis itu kerana ingin lari dari nya. Meremang bulu roma nya mendengar ucapan lelaki itu baru saja. " Gila. " ujar Vino.
Lantas bibir nya menyenget jahat lalu ditepuk-tepuk bahu Vino sebelum dia beredar di situ. Mahu tercabut jantung nya apabila melihat tingkah laku lelaki itu seolah-olah nya gilakan gadis itu !
Bagaimana lah nasib gadis malang itu di tangan Gabriel. Sudah lah masa lalu nya malang menambahkan lagi muncul lelaki itu.
.
YOU ARE READING
GABRIEL AIZEN (OG)
RomanceSeorang gadis malang yang hidup nya dipenuhi dengan kesedihan dan kesakitan ia tanggung sendiri. Sampailah waktu kejadian itu Abang tiri nya menyeret kasar gadis itu dan memaksa gadis itu lalu abangnya memberikan gadis itu kepada jejaka asing demi m...