Az élet nem volt kegyes velem.
A szüleim elvesztettem, így a nagyszüleim neveltek 18 éves koromig. Alighogy átléptem a nagykorúság kapuját egy betegségben hirtelen elhunyt a papám majd nem sokkal később mamám is. Egyedül maradtam abban a házban ahol neveltek. Iskola helyett könyörögtem munkáért, hogy el tudjam magam tartani.Azóta eltelt néhány év, elvégeztem az autószerelő szakmát majd el is helyezkedtem benne. A mindennapjaim a munka tette ki. Nem volt hétvége amikor ne buliztam volna csak, hogy kis időre legalább elfelejtsem az életem rögjeit. A rengeteg bulizásnak köszönhetően volt pár futókalandom.
Niki is egy volt közülük, de ebből a kalandból kapcsolat lett.Niki az első hónapokban még tényleg azt éreztette, hogy működő képes lehet a dolog. Azonban a harmadik hónapban át fordult, egy hárpiává vált. A szex jó volt vele, de semmi más nem. Minden beszélgetés hangos vitába fulladt.
Egy nagyobb vita alkalmával kimondtam, hogy legyen vége. Amikor kilépett az ajtón hihetetlen megkönnyebbülést éreztem.
Ez azonban nem tarthatott sokáig.
Néhány héttel a szakítás után sms-ben kérte, hogy találkozzunk.- Szia. - nyitott ajtót - Gyere be.
- Nem lehet, hogy csak elmondod amit akarsz?
- Ezt jobb ha nem az ajtóban beszéljük meg. - mondta kitárva a bejáratot.
Egyre jobban érdekelt mit akar mondani.
- Szóval? - kérdeztem a nappaliba érve.
- Sokat gondolkodtam azon, hogy elmondjam e, de azt hiszem jogod van tudni. - kezdett mondandójába.
- Mond már!
- Terhes vagyok. - bökte ki.
A mondat vízhangzott a fejemben.
- De nem tartom meg a babát. - tette hozzá rögtön.
- Niki most szivatsz? - nem akartam hinni a fülemnek.
- Ezzel nem viccelnék.
- Apa leszek?! - keser édes mondat.
Minden döbbenetem ellenére egyben biztos voltam, nem akarom, hogy megölje a babát.
- Ne vetesd el. - kértem.
- Ugye ezt te sem gondolod komolyan! - akadt ki.
Hosszasan vitatkoztunk ezzel kapcsolatban. Végül abban maradtunk, hogy el megy az orvoshoz ahova én is el kísérem.
Másnap sor is került erre.
Az orvos megerősítette, hogy terhes, mi több 25. hetes.
- Az azt jelenti nem lehet megszakítani a terhességet? - kérdezte Niki.
- Már nem.
Belül határtalanul boldog voltam ettől, ellenben Nikivel.
Kifelé jövet is ezen bosszankodott.
- Én egyáltalán nem akarok gyereket.
- Ha a kezedben tartod ...
- Nem fogod fel?! Nem akarom! Ha ez a gyerek meg is születik nekem nem kell! Te azt csinálsz amit akarsz!
- Majd én felnevelem! - jelentettem ki.
YOU ARE READING
Apaként az élet
RomanceHa minden a terveim szerint alakult volna az életemben, akkor mostanra saját autószerelő műhelyem lenne.De ugyebár, ember tervez Isten végez.Saját műhely helyett gájázok másnak, mellette pedig gyereket nevelek. Igen, egyedül. Hogy maradtam egyedül...