LARA
A randi hallatán izgalomba jöttem. Napját sem tudom mikor voltunk úgy igazán kettesben valahol.
- Gyere manóka. Eszel és pihensz egyet. - vettem fel.
- Hagyd megoldom, készülj csak! - ugrott fel Brúnó.
- Ha elalszik készülök. Addig csak kezeld a másnaposságod.
Megettem Lizát és elvittem aludni. Hamar kidőlt így én el is siettem hajat mosni.
Izgatottan készültem. Millió ruhát próbáltam fel...de nem tudtam dönteni. Nem tudom mi van a fejében...mit akar csinálni de nem akarok sem alul, sem túl öltözött lenni. Kiborultam. Köntösben mentem le Brúnóhoz.
- Mi a terve?! Mit akar csinálni?! Segíts mert megőrülök esküszöm.
Meglepetten állt előttem.
- Öhm...fogalmam sincs. Nem beszélt erről velem.
Bár ezt nem igazán hittem el vissza mentem készülődni.
Végül csak ruhámra leltem.
Éppen időben...mert Chris haza ért.
- Azt hiszem téged keresnek. - szólt fel Brúnó.
Elindultam lefelé...elsőként Brúnó fordult szembe velem.
- Azt a kurva...- kapott a szája elé - Bro...
Chris oda lépett mellé, így már ő is látott.
Tekintete fel le járt rajtam.- Istenem...de rohadt jól nézel ki. - szólalt meg mellém lépve.
- Köszönöm.
Nem most ismertük meg egymást...mégis egyetlen pillantása is olyan zavarba tud hozni...
- Gyönyörű vagy! - finoman csókolt.
- Te is jól nézel ki. - húzódtam el kissé.
- Na szexyk húzzatok randizni! - tolt kifelé mindkettőnket.
A ház előtt Életem teljes pompában állt arra várva hogy beüljünk.
- Te is nagyon csinos vagy Élete. - dícsértem a kocsit beülve.
- Neked csinosítottam ki.
- Vagy őt is randira készítetted ha én nemet mondok?! - váltottam komolyra.
- Baby...
- Nyugiii. - húztam csókba - Csak vicceltem.
- Hihetetlen vagy.
Bár néhány percre csend telepedett közénk ... keze végig a combom cirógatta.
- Megjöttünk. - állította le a kocsit.
Kiszállt és nyitotta az ajtót nekem is. Kezét nyújtva segített ki.
- Az első állomás...- karolt át a bejárat felé sétálva.
Egy étteremhez érkeztünk.
- Van foglalásunk Chris Graham névre. - állt meg a recepciós pultnál. .
- Kövessenek. - vezetett az asztalunkhoz.
Annyi ideig sétáltunk utána, már azt hittem teljesen más helyre vezet minket.
- Az asztaluk. - egy ajtó előtt álltunk, aki idáig vezetett most itt hagyott minket.
Értetlenül álltam a dolog előtt.
- Gyere. - nyitotta ki az ajtót, felfedve ezzel hova érkeztünk.
Az épület tetején vagyunk. Kivilágítva egy asztal, körülötte mindenütt rózsaszirmok.
- Istenem. - könnybe lábadt szemmel néztem körül - Ez gyönyörű!
- Tölthetek? - vette kezébe a boros üveget.
Tartottam a poharam.
- Köszönöm.
Megjelent a pincér az étlapokkal.
- Hozhatok italt?
- Vizet kérnék.
- Én is. - mondta Chris is.
Míg az étlapot bogarásztuk csend telepedett közénk. Fel fel nézett az étlapról rám ami igencsak zavarba ejtett.
- Imádom a kipirosodott arcod.
- Szóval direkt csinálod. Folyton zavarba hozol.
- Ajaj...Most lebuktam. - nevetett.
Annyira jó volt kimozdulni, kettesben lenni és csak magunk lenni. Miután megvacsoráztunk Chris fizetett és tovább indultunk.
- Hosszú még az este és rengeteg programot terveztem még mára. - sétáltunk a parkolóhoz.
- Igazán?!
- Ühüm. - biccentett előre a fejével - Egyszer azt mondtad, a tökéletes randin lovaskocsizást képzelsz el...
- Neee. Ez...- szinte rohantam a lovakhoz.
Mindkettőt megsimogattam.
- Indulhatunk? - kérdezte mellém lépve.
Csak bólogattam. Mosolyom letörölhetetlen volt.
Összebújva űltünk, a város fényeit nézve, hallgatva a lovak patájának ritmikus dobogását.
- Hová viszel most? - kérdeztem bár a választ már tudtam előre...
- Meglátod, amint oda érünk. - mosolygott elégedetten.
Beletörődtem.
Egy csarnoknál álltunk meg. Rengetegen sorakoztak előtte, kígyózó sorokban állva.
- Chris?!
- Gyere. - fogta meg a kezem.
Kikerülve a tömeget az ajtóhoz vezetett. Két hatalmas biztonsági őrrel álltunk szemben.
- Chris Graham. - ahogy kimondta a nevét a két férfi félre állva tárta ki az ajtót előttünk.
Egy hatalmas színpad előtt álltunk. A nézőtér közepén egy emelvény állt. Ez felé vezetett. Pincér jött. Chrisre néztem.
- Mond csak mit szeretnél. - bíztatott.
Kértem egy vodka epret majd ismét rá néztem.
- Jó lesz, nyugi. - csókolt meg.
Lassan beszivárgott a tömeg. Az emelvény körül is nyüzsögtek az emberek. Ez cseppet zavart...míg fel nem konferálták a fellépőt. Chrisre néztem, aki csak mosolygott. Nem értettem, hogy szerzett jegyet mikor már a kihirdetés után 2 órával elfogytak.
ESTÁS LEYENDO
Apaként az élet
RomanceHa minden a terveim szerint alakult volna az életemben, akkor mostanra saját autószerelő műhelyem lenne.De ugyebár, ember tervez Isten végez.Saját műhely helyett gájázok másnak, mellette pedig gyereket nevelek. Igen, egyedül. Hogy maradtam egyedül...