CHRIS
Jogos volt a döbbenet Brúnó arcán amikor meglátta Larát a volán mögött. Mióta megvettem ezt a kocsit könyörög, hogy vezetni akarja de sosem hagytam. Sem neki sem másnak. Cserébe ezen illetve a kocsi becenevén Lara lepődött meg aminek következtében egyedül vonult el majd Lizával együtt távoztak...az autóval.
- Elvitte a kocsid. - jelentette ki Brúnó a ház előtt állva - És te még nem kaptál idegrohamot?! - fordult felém.
Azon nem aggódtam, hogy elvitte a kocsit sokkal inkább az foglalkoztatott milyen hatással vannak rá azok az infók amiket Brúnó mondott mikor haza értünk.
- Bontok egy sört neked. - ezzel a mondattal indult be mögöttem.
- Nem kérek. - vissza ültem a kanapéra.
- Veled tényleg csinált valamit a csaj. - mondta és ő is leült mellém.
Próbált hatni rám, de inkább elmentem zuhanyozni. Egy gatyában mentem le.
- Bazdmeg...fordulj csak meg. - ugrott fel Brúnó ahogy elmentem mellette - Ez ... Áháá! - kiáltott fel - Most már mindent értek.
- Bro...
- Na tesó...mond ki.
- Ez a csaj az összes eddiginél jobb. A legjobb.
- Pedig volt pár. - boxolt a vállamba.
- Olyat kever csípőből öcsém azonnal gatya...
Minden szavam komoly volt, túlzás nélkül.
Ahogy az idő telt kicsit azért aggódtam.
- Most már azért kezdesz ideges lenni. - jelentette a ki ahogy rám nézett - Biztos nem kérsz sört?
- Nem a kocsi miatt aggódom...Az nem érdekel. Neki és Larának ne essen baja.
Ahogy ezt kimondtam begurult a ház elé. Brúnó rohant ki az ajtóból kiabált vissza.
- Hibátlan a kocsi!
Ahogy Lara kiszállt oda lépve magamhoz húztam és megcsókoltam. Minden amit az elmúlt órákban éreztem benne volt ebben a csókban.
- Vigyáztam az életedre. - húzódott el a kocsi kulcsot nyújtva - Természetesen Lizura is.
- Most én jövök! - szólt Brúnó majd elindult felénk.
- Te is kérsz egy csókot? - kérdeztem felé fordulva kissé csücsörítve.
- Te fasz. - röhögött.
Eközben Lara kivett a hátsó ülésről három nagy csomagot.
- Mielőtt forró lenne a hangulat ezt vigyétek be kérlek. - nevetett rajtunk.
- Ez meki. - vett el egy csomagot Brúnó is.
- Igen, de ha ilyen tempóban hozzátok hideg lesz mire beértek. - szólt ki Lara.
Az asztalon már tányérok kikészítve. Liza vacsorája is kikészítve.
- Lara ez háborút jelent ám! - ment be mellette Brúnó.
- Ojaj. Most mi lesz? - nevetett rajta.
- Bolond...engedd el. - mondtam mellé érve.
- Sicc befelé egy szál alsóba mielőtt Rose néni infarktust kap.
- Tudod, hogy szól a mondás...vén kecske is megnyalná a sót.
- Oké oké...de ne az én sóm nyalogassa ... bár ha neked ő is elég én...
- Naaa neeem. Már bent is vagyok. - siettem befelé amin ő csak nevetett.
A konyhában Brúnó már asztalnál volt, Lizussal falatoztak.
- Miről maradtam le? - kérdezte mikor beléptünk.
- Semmiről. - vágtam rá.
- Na ezt bezzeg nem mondod el. - ült le - Rose néninek szexizik alsógatyában az utcán mondtam, hogy át adom a helyem neki.
- Hát bro...kétlem hogy Rose néni így le tudná marni a hátad de te tudod. - majd megfulladt a nevetésben ahogy ezt kimondta.
A vacsora oda vissza adok kapok meccsekből állt ki.
- Hagyjuk magukra ezt a két száj karatést. - vette ki a kislányt az etetőszékből mikor végeztek - Vár a pancsi.
- Cicc cicc. - szólaltam fel ahogy elhaladt mellettem.
BINABASA MO ANG
Apaként az élet
RomanceHa minden a terveim szerint alakult volna az életemben, akkor mostanra saját autószerelő műhelyem lenne.De ugyebár, ember tervez Isten végez.Saját műhely helyett gájázok másnak, mellette pedig gyereket nevelek. Igen, egyedül. Hogy maradtam egyedül...