CHRIS
Most már Olivia is nálunk van. Brúnóval jól kijönnek. A megérkezése után ki hívott a teraszra beszélgetni.
- Tudnod kell valamit...
Nem értettem.
- Lara szüleivel kapcsolatban...- nehezen kezdett bele a mondani valójába.
- Én úgy tudom jó a viszonyuk.
- Mindenki úgy tudja...kivéve engem. Lara gyermek otthonban nevelkedett.
- Ezt most találod ki?! Nem értem miért ne mondta volna el ezt nekem. - háborodtam fel.
- Mert ő menekült oda. Az apja zaklatta...elszökött otthonról az otthonba ment, ahol azt mondta kirakták őt ott a szülei. - nemlegesen ráztam a fejem - Egyedül én tudom ezt. Mert együtt voltunk az otthonban.
- Nem fogom fel ezt miért titkolta...
- Mert szégyenli. - adott választ - Ez egy bélyeg az emberek részéről.
Fura volt ez a beszélgetés...de legalább ezt is tudom. Bennem nem változtat semmit. Mindegy honnan jött.
1 héttel később
- Mikor mész be hozzá? - kérdezték szinte egyszerre Brúnóval a reggeli közben.
- Kettesben lennétek? - kérdeztem nevetve.
- Haha. Vicces vagy. - forgatta a szemét Olivia.
- Kérdésetekre a válasz mindjárt.
Elkészültem és el is indultam.
- Ha bármi van hívj minket! - kiabálta utánam Lia.
Én lennék a legboldogabb, de eddig sajnos semmi sem történt.
- Már nagyon vártuk! - fogadott a nővér.
- Vártak? - kérdeztem vissza.
Közben ő hívta a doktort.
- Chris. Gyere...- jelent meg a doki.
- Mi történt? Lara szobája a másik irányban van.
Nem szólt csak ment előttem. Egészen az utolsó kórterem ajtajáig.
- Menj be.
Benyitottam, ahogy beljebb léptem megláttam őt.
- Lara!? - nem hittem a szememnek.
Bólogatott.
Rohantam az ágyhoz.
- Köszönöm istenem. - mondtam újra meg újra közben a földre rogytam sírva.
- Hol van Liza? - kerdezte alig hallhatóan.
- Otthon Brúnó és Lia vigyáz rá. - néztem fel rá - Annyira féltem, hogy elveszítelek. - fogtam a kezét - Bármit megadtam volna azért, hogy én feküdjek abban az ágyban.
Nemlegesen rázta a fejét.
- Ha az kell Liza gyógyulásához az életem is oda adnám.
- Szerelmem... nekem mindkettőtökre szükségem van. - csókoltam meg.
Kopogás után a doki lépett be.
ESTÁS LEYENDO
Apaként az élet
RomanceHa minden a terveim szerint alakult volna az életemben, akkor mostanra saját autószerelő műhelyem lenne.De ugyebár, ember tervez Isten végez.Saját műhely helyett gájázok másnak, mellette pedig gyereket nevelek. Igen, egyedül. Hogy maradtam egyedül...