CHRIS
Baromi nehéz két hét van mögöttem. Ezt nem könnyítette meg Liza oltása és az sem, hogy Larával nem tudtam találkozni. Ha nekem jó lett volna ő dolgozott és fordítva. Ugráltam örömömben mikor írta, hogy holnap szabad. Én ugyan délután ötig dolgozom de utána át mehettem volna. Ha nem közölte volna, hogy csajos estét tartanak.
Kiakadtam. Na nem rá, vagy a lányokra csupán a helyzetre, hogy ez az egyetlen kis esélyem is elment arra hogy láthassam.- Nagyon utálsz most? - kérdezte sms-ben.
- Mindennél jobban szeretlek.
Alig akart elmenni a nap nehéz volt ma Liza mellett dolgozni. Gregor sem volt bent annyit.
- Ha még egyszer gyereksírást hallok esküszöm fel robbanok. - hallottam az öltözőből - Nem is értem minek hozza ide a kölkét, ez nem óvoda.
Nem kérdeztem semmit, csak bementem és bemostam kettőt neki.
- Ha mégegyszer a szádra veszed a lányom a nyelved kitépem világos?! - löktem a szekrénynek amiről lepattanva a földre esett.
Természetesen Gregor is hamar tudomást szerzett az esetről,így behívott hogy elmondjam mi történt. Alighogy haza értem mehettem vissza. Brúnó vigyázott Lizára addig.
- Azt hallottam neki mentél Lukenak. Hallani akarom a te részedről is a történteket.
- A szájára vette a gyerekem. Kölöknek nevezte ezt senkitől nem fogom eltűrni ha ki rúgsz sem érdekel. - hadartam tele indulattal.
- Így más a történet fekvése.
- Ezt nem értem.
- Hozzám azzal jöttek be, hogy nem lehet veled együtt dolgozni mert idegroncs vagy dobálozól csapkodsz és mivel rád szólt ezért neki mentél.
- Vicc az egész. - dühös voltam.
- A kamerán sem látszik ebből semmi ezért is voltam kíváncsi a te szemszögedből is a dologra.
- Az volt amit mondtam. Tény ma sokat sírt, oltást kapott ezt most nehezebben viseli mint a többit.
- Mondtam ha ilyen van menj haza nyugodtan.
- Tudom, de beígértem a tulajnak hogy ma kész lesz.
Szerencse, hogy ő a főnököm. Más kérdés nélkül kirakott volna a verekedés miatt.
Kilépve a mobilom elő vettem. Lara többször hívott.
Tárcsáztam.- Hahó. Mindjárt adom neki. - vette fel ha jól hallottam Lia - A könyves srác hív! - kiabált.
- Sziaa. - szólt bele - Aggódtam.
- Nyugi csak vissza kellett mennem beszélni a főnökkel.
- Történt valami? - nagyon rá érzett.
- Ahha de ezzel te ne törődj.
- Naaa. Mi a baj? A kislánnyal van valami? - kérdezte ijedten.
- A kollégámmal verekedtem össze. Lizus jól van.
- Verekedtél?! Mi volt az oka?
- Majd megbeszéljük. Érezd csak jól magad a csajokkal.
YOU ARE READING
Apaként az élet
RomanceHa minden a terveim szerint alakult volna az életemben, akkor mostanra saját autószerelő műhelyem lenne.De ugyebár, ember tervez Isten végez.Saját műhely helyett gájázok másnak, mellette pedig gyereket nevelek. Igen, egyedül. Hogy maradtam egyedül...