▪️4. rész ▪️

87 5 0
                                    

CHRIS


Míg Lara fent készült kis ideig magamra maradtam, ez azonban nem tartott sokáig. A kivételével mindenki más lejött.

- Tényleg a könyv miatt ismertétek meg egymást? - kérdezte Bernadett.

- Igen. Ő elhagyta én vissza jutattam kétszer is.

- Ez olyan romantikus. - olvadozott.

- Neked két szappan buborék együttes kipukkanása is romantikus. - szúrt oda neki a szoba másik végéből Maja.

Ekkor hallottuk meg jönni Larát. Mindenki elcsendesedett és a lépcsőt figyelte. A szám is tátva maradt szerintem.

- Nagyon jól nézel ki. - segítettem le az utolsó nehány lépcsőfoknál.

Egy gyors indító ital és máris a bárban találtam magam.

Egy tequila után a lányok elhúzták Larát táncolni. Végig őt néztem amíg táncoltak. 

Majd magam is a parketten találtam magam. Táncoltunk órákig, nagyon jól táncol.

- Igyunk valamit. - karoltam át hogy magamhoz húzzam.

- Jó ötlet. - indult el előttem - Nem bántad meg, hogy eljöttél? - kérdezte olyan közel  hajolva szinte éreztem az ajkait a nyakamon.

- Hiba lett volna kihagyni. - fordultam felé éppen amikor ő is felém fordult volna így a mozdulatból majdnem csók lett.

- Két dupla tequilat kérnék. - adta le a rendelést majd táskáját a terminálhoz téve fizetett is - Na végre gyorsabb voltam mint te. - örült.

- Elterelted a figyelmem.

- Én? Nem is! Ártatlan vagyok. - nevetett.

Közben megkaptuk az italunk.

- Szóval nem is voltál még itt?

Nemlegesen ráztam a fejem. Magamhoz véve a poharam koccintás után mélyen a szemébe nézve húztam le az italt.

- Akkor gyere. - itta meg ő is majd a kezem fogva elindult.

A tetőre mentünk. A zene itt is jól hallatszott de rajtunk kívül nem volt itt más.

- Ha kell egy kis pihenő mindig ide jövök. - mondta a korláthoz sétálva.

- Gyönyörű a kilátás. - álltam mögé elég szorosan így amikor megfordult igen közel álltunk egymáshoz - Te is gyönyörű vagy. - mondtam a szemébe nézve.

- Köszönöm.

A szívem hevesebben vert az ajkaim égtek azért, hogy eggyé válljanak az övével.

- Szóval itt bújkáltok. - csapódott ki az ajtó, Lia lépett ki rajta.

- Kellett egy kis levegő. - mondta ellépve Lara.

Együtt vissza mentünk, szótlan álltunk a pultnál.

- Na ne legyetek már olyanok mint két tetten ért gyerek. Kérek nekik egy dupla tequilat. - intett a pultosnak.

- Egészségetekre. - húzta le a sajátját Lia majd utána mi is.

- Táncolnál velem? - léptem közelebb Larához.

- Nekem ahhoz még innom kell. - mondta nevetve.

- Hmm...igyunk még egyet? - álltam meg vissza nézve a pultra.

Apaként az életOnde histórias criam vida. Descubra agora