LARA
Egy napja vagyok bent Lizával a kórházban, az első éjszaka amit a széken ülve ébren töltöttem.
Liza sem aludt jól, a folyosóról beszűrődő fények, hangok zavarták.- Jó reggelt. - jött be a nővér valamikor a hajnali órákban - Minden rendben? Nem lázas?
- Most nincs láza.
- Rendben arra szeretném kérni csak nagyon fontos esetben hagyják el a szobát, csak maszkban. Lezárják a kórházat járvány veszély miatt. Látogatók sem jöhetnek.
- Tessék!?
- Sajnos ezt a szabályt muszáj betartanunk. - ezzel ki is ment.
Hát ez csodás...
Reggel igyekszem majd korán hívni Christ, hogy ne jöjjön ide feleslegesen.
- Mi ez az egész? Nem engednek be. Itt állok a kórház kapujában. - mondta mérgesen.
- Lezárták az egész kórházat valami járvány miatt. A szobából sem mehetünk ki. - mondtam el amit tudtam - Akartalak hívni de megelőztél.
- Alig vártam hogy lassalak végre titeket...nem hiszem el.
- Én sem örülök. - közben Liza épp felkelt.
- Hallom ébred. - át is nyomta kamerára.
A haza úton és otthon is hívásban voltunk.
- Vizit lesz, utána hívlak. - tettem le látva a dokit és a nővéreket az ajtóban.
Nagy dolgok nem történtek, papírokat töltötték minden rendben van e és ennyi.
Ez ment már három napja. Harom napja nem alszom, ugyan abban a ruhában ülök itt.- Szerelmem bemegyek Lizához te pedig haza jössz pihenni.
- Nem hiszem, hogy megengednék, meg csak mehetünk már haza. - legalábbis nagyon bízom benne.
- Beszélek a dokival. Ez nem állapot. - bontotta a vonalat.
Egy órával később hívott.
- Komolyan mondom katasztrófa ami ott megy. - mérgelődött - Nem javasolják hogy bemenjek váltani téged...de másik szobát sem tudnak adni mert tele az osztály.
- Kibírom ne idegeskedj ezen.
Megnyugtatni nem sikerült, de Liza felébredt és így a figyelem rá irányult.
Teltek a napok ... másfél hete vagyunk bent. Tegnap óta nincs láza. Én viszont egyre rosszabbul érzem magam. Talán a fáradtság üt ki.
- Ma ha nem jöhettek haza is elhozlak. Pihenned kellene.
- Én már nem bízom semmiben ...minden nap abban voltam hogy na majd ma... de nem. Én elengedtem.
- Nekem kellett volna ott maradni.
- Neked sem lett volna jobb itt ülni. Sőt...te kibontottad volna a falat ettől a bezártságtól.
Igazat adott nekem. Liza evett majd nagyokat ásított.
- Próbáljatok meg aludni. Te is szerelmem. Olyan rossz ilyen kimerültnek látni.
Elköszöntünk, Liza elaludt. Én csengettem a nővérnek.
Az hogy a fáradságon kívül majd szét esett a fejem, fájt a hasam már kibírhatatlan lett. A nővér beküldte az orvost aki teljes védő felszerelésben érkezett.
- Ezt a tesztet elvégezzük. - mondta - Más tünete van?
- Nehéz légzés. - ez néhány perce kezdődött és egyik pillantról a másik egy rosszabb és rosszabb lett.
ESTÁS LEYENDO
Apaként az élet
RomanceHa minden a terveim szerint alakult volna az életemben, akkor mostanra saját autószerelő műhelyem lenne.De ugyebár, ember tervez Isten végez.Saját műhely helyett gájázok másnak, mellette pedig gyereket nevelek. Igen, egyedül. Hogy maradtam egyedül...