▪️3. rész▪️

100 5 0
                                    

LARA

Manapság minden napom ugyan olyan, dolgozom, tanulok és ha akad egy kis időm a parkban olvasom a karácsonyra kapott könyvem.

Út önmagadhoz...nekem is erre lenne szükségem.

A csajok igyekszenek felrázni ha nagyon magam alatt vagyok de igazából ez csak addig sikerül míg ott abban a pillanatban vagyunk. Amint magam maradok újra az a zárkózott én vagyok aki mindig.

Magam is megleptem ahogy az elhagyott könyvem vissza juttatójára reagáltam.

- Én hívtam el kávézni...érted ezt?! Bele írtam a mobiljába a számom! Selfievel mentettem el. - meséltem Liának.

- Kíváncsi lennék én erre a srácra. Mivel varázsolt el ennyire.

Megmutattam a képet a mobilomban.

- Mindent értek.

Kivette a telefont a kezemből és körbe mutatta a többieknek is.

- Hűha...ha te nem csapsz le rá ... - kezdte Ketrin de Lia félbe is szakította.

- Szemed kezed le vedd róla! Különben is ott van neked Simon.

Ebből kisebb vita kerekedett közöttük.

A mobilom csörgese zavarta meg őket.

- Ez ő! - mutatta felém a kijelzőt Lia.

Csak azután adta oda, hogy felvette.

Chris élne a kávé meghívással amit a múltkor ajánlottam. Lia és a csajok hevesen bólogattak és mutogatták, hogy menjek bele.

Tíz perccel későbbre beszéltük meg a parkban a találkozót, ahova kicsit késve érkeztem.

Szerencsére az egész beszélgetés zökkenőmentes volt. Nagyon jó volt a társaságában.

Velünk tart az esti bulira is.

Lia próbálta megijeszteni a készülődés idejének firtatásával de Chris viccesre vette a dolgot.

- Iszol valamit? - kérdeztem a nappaliban.

- Egy kis vizet. - mondta körbe nézve.

Közben Lia össze hívta a csapatot, hogy mindenkinek elmondhassa Chris oldalán érkeztem vissza.

- Ő a könyves srác. - mutatta be - Chris. Csatlakozik hozzánk ma este .

Egyesével mutatkoztak be a többiek is. Ketrin kissé nyomult is amit nehéz volt nem észre venni.

Lia épp mellettem állt ekkor, meg is indult volna a lány felé de leállítottam.

- Hagyd...kell neki 2 perc rivalda fény.

- És ha...

- Akkor vigye. - válaszoltam a konyhába indulva.

Mikor vissza értem Chris már egyedül volt a nappaliban.

- A lányok itt is hagytak?

- Kissé feszült volt a hangulat a házigazda meg a ... - gondolkodott - A vörös hajú csaj .

- Ketrin.

- Ahha ... közte. - mondta s közben elvette a vizet - Köszönöm szépen.

- Ha erősebbre lenne szükséged a konyhában mindent megtalálsz.

- Ökör iszik magában .

Apaként az életDonde viven las historias. Descúbrelo ahora