LARA
Chris elé ahogy az ölébe ültem le szállt a vörös köd és bár mondtam, hogy hagyjuk meg a hálószobába ezt, ő addig húzott, addig csókolta a nyakam míg nem bírtam tovább ellenkezni. Először ujja tempós mozgása alatt próbáltam befogni a szám közben az ételt kevertem és az élvezettől csuklottam volna is össze ha nem kapaszkodom. Megpördítve levette az egyetlen zavaró textilt és a pultra emelve belém vezette magát.
Őrült tempót diktált. Alighogy átléptem az élvezés kapuját megjelent Brúnó. Nem tudom elég gyorsan távolodtunk e el. Chris felkapta és zsebre tette a bugyim mielőtt a haverja észre vette volna.- Ha előbb jön...
- Akkor lát téged a pulton...de takartam volna mindent. - csókolt meg - Talán nem volt jó?!
- De, eszméletlen jó volt.
- Akkor gond egy szál se. - elégedetten mosolygott - Ezt megtarthatom? - lengette a fehérneműm.
- Nem. - vettem el - Még ezzel dicsekednél a haverodnak...
- Pont ez volt a tervem.
- Menthetetlenek vagytok. - ráztam a fejem vissza fordulva a tűzhelyhez bele kevertem és megkóstóltam.
Kész lett a kaja is.
- Menthetetlenül szerelmes vagyok beléd. - súgta a fülembe ahogy karolt hátulról.
Szembe fordulva megcsókoltam.
- Én is szeretlek.
Pár percig csak álltunk ott ölelkezve.
- Felmegyek és felöltözöm. - motyogtam egy újabb csókba.
- Nekem tökéletes vagy így is.
- Azt elhiszem, de ha Liza felkel szeretném sétálni vinni.
- Elkísérlek.
- Megtalálom a szekrényt. - nevettem - Maradj csak.
- A sétára gondoltam...de most hogy mondod dolgom van a szobában is. - elindult húzva magával engem is.
A szekrénybez mentem hogy kivegyek belőle valami kényelmes darabot mikor a derekam karolva húzott az ágyra.
Ahogy mellette landoltam már főlém helyezkedett.
- Telhetetlen vagy.
- Nem elég belőled. - csókolta a nyakam.
Felhúzva megszabadított a pólótól és a melltartótól is. Beharapva ajkát nézett végig rajtam.
Minden porcikám végig csókolta. Kínzó lassúsággal haladt egészen le a belső combomra de csak húzott. Éppen csak érintett.
Levettem a polóját majd a hátára löktem. Az ölébe ültem körmeim lassan húztam végig a mellkasán és a hasán. Ahogy a hasa aljához értem nagyokat sóhajtott. Lökött rajtam egyet így előre billentve tolta le gatyáját majd csipőnél megragadva húzott magára.
- Ez megunhatatlan érzés. - nyögte ahogy csipőm tekertem.
Felülve lassított rajtam a hátamra döntve vette át az irányítást.
Szusszanásnyi időt nem hagyva keményen hatolt belém. Felnyögtem de azonnal befogtam a szám.
Tempósan mozgott miközben elhúzta a kezem a számról.- Így nem fogom tudni elhallgatatni magam. - próbáltam elmondani egy szuszra.
- Nem is akarom. - csókolt vadul.
ESTÁS LEYENDO
Apaként az élet
RomanceHa minden a terveim szerint alakult volna az életemben, akkor mostanra saját autószerelő műhelyem lenne.De ugyebár, ember tervez Isten végez.Saját műhely helyett gájázok másnak, mellette pedig gyereket nevelek. Igen, egyedül. Hogy maradtam egyedül...