LARA
A kórhazból haza érve átbeszéltünk minden. Teljes szívemből gyűlölni akartam, hetekig ezt sulykoltam magamnak mégsem tudom.
Minden ellenére szeretem, rettenetesen szeretem.- Ez azt jelenti? - suttogta ajkaink el nem választva.
Csak bólogattam.
Bízom benne, hogy túl tudunk lendűlni ezen.
Viszont volt még valami amire félve tértem rá.
- Chris...
- Igen. - nézett rám.
- El fogsz menni igaz? - tettem fel a kérdést.
Eltűnt a mosoly az arcáról.
- Szóval igen. - válaszoltam magamnak.
- Niki veszélyes, nekem nem tud ártani...csak azzal ha titeket bánt. Ezt nem engedem meg.
Legbelül tudtam, hogy így lesz.
- Ma még biztosan itt maradok. - emelte magára a tekintetem.
Közben Liza felébredt. Nagyon éhesen kelt, míg Chris a kajáját csinálta, én tisztába tettem.
Felhúzott lábamra fektetve beszéltem hozzá. Még gügyögött is válaszul.
- A végtelenségig tudnám nézni ahogy törődsz vele. - mondta az ajtóban állva.
- Addig nem bírja kaja nélkül. Igaz? - kérdeztem Liza babát - Add csak. - nyúltam az üvegért.
Amíg evett a gondolataimba merültem. Valami befészkelte magát a fejembe és nem hagy nyugodni.
- Valami baj van? - kérdezte leülve mellém - Látom, hogy nagyon gondolkodsz.
- Eszembe jutott valami...azt mondtad a néni adta meg a címet.
- Igen.
- Akkor az is lehet, hogy már ő is tudja.
- Ide jött volna.
- De itt vagy...mivan ha azt várja, hogy elmenj? - kimondva még inkább megijesztett.
Elgondolkodott ő is.
- Nem vagytok biztonságban itt. - állt fel idegesen.
Azt láttam rajta, hogy fejben ezer lehetőséget vázolt fel.
- Bérelek egy kocsit. Amivel elmegyünk innen...menet közben kitaláljuk hova.
Telefonált. Majd szedelőcködni kezdett.
- Mérges vagyok magamra, amiért erre nem gondoltam. Ha nem jövök vissza...ő meg ide jön...
- De itt vagy. - léptem elé.
- Rettenetesen féltelek téged és Lizát. - ölelt mindkettőnket.
Át adtam a kicsit neki és a bőröndbe pakoltam a ruháim. Liza már hordozóban.
A bérelt kocsit letették a hátsó utcán.- Tedd le! Majd én viszem. - mondta ahogy felakartam venni a hordozót.
- Elbírom. - erősködtem de hiába, magára pakolta a táskákat, megfogta a hordozót és indultunk.
Direkt égve hagyta a villanyt pár helységben.
Egy fekete terepjáró mellett állt meg.
- Ne oda. - szólt rám mikor beültem volna hátra - A volánhoz.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Apaként az élet
RomanceHa minden a terveim szerint alakult volna az életemben, akkor mostanra saját autószerelő műhelyem lenne.De ugyebár, ember tervez Isten végez.Saját műhely helyett gájázok másnak, mellette pedig gyereket nevelek. Igen, egyedül. Hogy maradtam egyedül...