1.𝑓𝑒𝑗𝑒𝑧𝑒𝑡

478 7 0
                                    

Keila szemszöge:

Éppen megyek a legjobb barátomhoz Danielhez tudom tudom azt valjátok fiú és lány közti barátság csak akkor van ha vagy a fiú meleg vagy a lány leszbi. Hát nálunk nem ez van Daniel nek be jön a suli legnepszerübb lánya. És ,hogy nekem ki jön be hát az persze hogy Daniel bátya . Amit ő nem nagyon dijaz mert tudja ,hogy mennyire egy nőcsábász a testvére .De nem tudok mit tenni Bruce annyira jó képű. Na de térjünk vissza a jelenbe mert már az ajtójuknál vagyok be csengetek és pár perc múlva már nyílik is az ajtó de nem számítottam erre. Hát vajon ki nyitott nekem ajtót na ki hát a félmeztelen Bruce.

-szia.-köszön de én nem tudok hirtelen mit mondani mert le fagytam a látvány miatt.

-szia.-köszöntem én is miután magamhoz tértem.

-Daniel itthon van?-kérdeztem az 1 perc néma csend után.

-persze fent van a szobájába nyugodtan menj fel hozzá.-mondta és félre alt az ajtóból.

Én egyből mentem is fel a szobájahoz.Mikor fel mentem a lépcsőn egyenesen a szobájához mentem és be kopogtam. Egy hal gyere után be is mentem.

-hát szia törpilla.-köszön nekem Daniel.

-mondtam már neked ezerszer hogy nem vagyok törpilla de amúgy szia. -mondta és meg mutattam a legfelemetesebb arcomat és rá ugrottam mert az ágyon feküdt és valami szarságot nézet a tv.

𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕Where stories live. Discover now