Kila szemszöge:
Mikor vége lett az iskolának és az igazgató úr beszédének el indultam az autóm fél Daniel már ott várt rám. Így hát el is indultunk be vásárolni de előtte kocsit cseréltem mert gondoltam,hogy nagyon sok mindent fogunk vásárolni. De a kocsi csajszi az kevésidot vett igénybe így már a plázában vagyunk és éppen a listát nézem, hogy mit is kell vegyünk.
-Keila mennyi piát kell vegyünk?-kérdezte én erre csak annyit válaszoltam.
-a piákat azt én intézem most a vegyük meg a kaját úgy terveztük hogy grillezés lesz így kell vegyünk húsokat.-mondta és adtam ki az utasítást.
-akkor legyen úgy hogy még egy bevásárlás kocsit veszünk el és én intézem a grillhez a dolgokat te pedig a pia és más inni valókat rendben?-vázolta fel a tervet .
-nagyszerű akkor én mentem is majd a kaszánál találkozunk.-mondtam és én el indultam az italok felé. Mivel nagy bulit akartunk így kaptunk egy koktél keverőt is így ő is fog hozni de azért mi is akartunk venni. Így hát mikor meg érkeztem az alkoholos italok szekciojához el kezdtem a fel írt italokbol venni.
Vetem:
-Vodkát
-Gint
-Jack danielst
-Jägert
-teqilat
-whiskyt
-pezsgőt
-bort
-chivastÈs meg sok mást is de persze mindegyikből többet vettem vetem meg kis statokat is mer miért nem de abból 5x-ösét vetem mert hát ezek kicsik na de mindegy de ne hogy azt higgyétek,hogy alkeszek vagyunk csak tinik akik néha nagyon be tudnak rúgni . Meg vetem üdítőket is meg hát méh hogy néhány italt meg lehet keverni így még olyanokat is vettem ja meg persze rengeteg vizét is mert miért ne .
Mikor oda mentem a kaszához már drága bármi ott vár Mikor meg láta mi mindent vettem csak egy nagy mosolyt küldött felém ezt mind közösen vettük mivel csináltuk egy közös bankszámlánk az ilyen ünnepekre.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕
Romansa𝑨 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒎 𝑲𝒆𝒊𝒍𝒂 𝑬𝒗𝒂𝒏𝒔 𝑯𝒐𝒍𝒍𝒚𝒘𝒐𝒐𝒅-𝒃𝒂𝒏 𝒍𝒂𝒌𝒐𝒌 𝒂 𝒔𝒛𝒖̈𝒍𝒆𝒊𝒎𝒎𝒆𝒍 𝒆𝒔 𝒂 𝒉𝒖𝒈𝒐𝒎𝒎𝒂𝒍 𝑨𝒍𝒊𝒄𝒆. 𝑽𝒂𝒏 𝒆𝒈𝒚 𝒍𝒆𝒈𝒋𝒐𝒃𝒃 𝒃𝒂𝒓𝒂́𝒕𝒐𝒎 𝒆́𝒔 𝒎𝒂𝒋𝒅𝒏𝒆𝒎 𝒔𝒛𝒐𝒎𝒔𝒛𝒆́𝒅𝒐𝒎 𝑫𝒂𝒏𝒊𝒆𝒍 𝑫𝒂𝒗𝒊𝒔...