Keila szemszöge:
-igen igen és meg egyszer igen.-mondtam és meg is csókoltam és a nyakába ugrottam. Ő remegő kezével az ujamra húzta a gyűrűt és meg is csókolt.
***
***
A romantikus randink után el is indultunk haza mivel én nagyon el fáradtam már. Te mivel mindjárt itt van a fotózás amit még nem tud Bruce így most az idő hogy ő is meg tudja. Így miközben a kocsival haza fele tartottunk csendben amit én szakítottam meg.-Drágám kell valamit mondjak neked.-mondom és rá nézek hogy mi is a reakciója.
-igen Babe figyelek és hallgatom.-mondta és a jobb kezét rá tete a combomra és egy enyhén meg szorította ami be kell valljam nagyon jól esett.
-azt akarta csak mondani hogy én szerveztem egy fotózás nekünk érted ilyen várandós fotózás.-mondtam
-értem én benne vagyok vagyok mikor lesz?-kérdezte én pedig az arcát fürkésztem és közben egy kicsit nagy levegőt vetem.
-holnap.-mondtam ki. Ő egy kicsit meg szepent .
-oh már holnap nekem jó.-mondta es közben rám mosolygott. E közben haza is értünk vagyis ő haza hozott engem mert meg nincs kész tudtomm szerint a házunk kicsit lehet hogy fura lesz együtt lakni de bele jövünk.
-jó éjt szépségem.-köszönt el egy csókot is kaptam tőle majd el is hajtot a kocsival.
Én pedig boldogan mentem be a házba és egyenesen a szobámba mentem de nem kellet sok egyből be is jött a hugom.-na hogy ment ?-kérdezi a húgom egy nagy vigyorral az arcán.
-a te kezed is benne volt?-kérdeztem egy kicsit mérgesen de csak a vicc kedvéért.
-igennnnnn.-mondta és egy kicsit nagyon el nyujtota a végét ,,ne tán fél"gondoltam magamban jobban is teszi, hogy fél.-ennyire roszul ment a dolog?-kérdezte de én csak még öleltem amennyire tudtam a nagy pocakomtol hát nagyon látszik, hogy ikreket várok.
-nyugi nem volt egyáltalán rosz ki békültünk es még kérte a kezem és én igent mondtam.-mikor ez ki mondta a húgom egyből a kezem kezte el kemleltni vagyis a gyűrűmet.
-azta ez nem semmi na most mond azt ,hogy nem szeretnék téged mert én esküszöm, hogy ki nyirlak.-mondta de a végét már el röhögte. Meg ezek után beszélgetünk de mo dtam neki hogy most már le szeretnék feküdni mert már nagyon álmos vagyok. Így miután jó éjszakát kíván ki ment en pedig el mentem fürdeni és az éjszakai rutinomat el végezni miután kész letem a fürdésel fel vetem a pizsimet ami egy rövid nadragból és egy pólóból alt amit le nyúltam meg a legjobb barátom szekrényéből. Miután fel vetem a pizsit be bújtam az ágyba és el is aludtam.
YOU ARE READING
𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕
Romance𝑨 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒎 𝑲𝒆𝒊𝒍𝒂 𝑬𝒗𝒂𝒏𝒔 𝑯𝒐𝒍𝒍𝒚𝒘𝒐𝒐𝒅-𝒃𝒂𝒏 𝒍𝒂𝒌𝒐𝒌 𝒂 𝒔𝒛𝒖̈𝒍𝒆𝒊𝒎𝒎𝒆𝒍 𝒆𝒔 𝒂 𝒉𝒖𝒈𝒐𝒎𝒎𝒂𝒍 𝑨𝒍𝒊𝒄𝒆. 𝑽𝒂𝒏 𝒆𝒈𝒚 𝒍𝒆𝒈𝒋𝒐𝒃𝒃 𝒃𝒂𝒓𝒂́𝒕𝒐𝒎 𝒆́𝒔 𝒎𝒂𝒋𝒅𝒏𝒆𝒎 𝒔𝒛𝒐𝒎𝒔𝒛𝒆́𝒅𝒐𝒎 𝑫𝒂𝒏𝒊𝒆𝒍 𝑫𝒂𝒗𝒊𝒔...