3.𝑓𝑒𝑗𝑒𝑧𝑒𝑡

380 6 0
                                    

Keila szemszöge:

Mielőtt ki jöhetetem volna a házból Bruce el kapta a csuklomat és vissza rántott a házba.

-mit akarsz?-kérdezem idegesen.

-szóval nálunk lesz a nagy születésnapi buli?-kérdezi ezek szerint hallgatozot. Nem is Bruce lenne ha nem csinálná ezt.

-igen és mi közöd, hogy hol lesz ja és engedj el már végre.-mondtam mert meg azóta is fogta a kezem.

-rendben ja és mellesleg ne beszélj vele többet így mint az előbb kislány. -mondta mire en nagyon mérges lettem.

-úgy beszélek ahogy akarok és ne hívj kislánynak mert nem vagyok az .-jelentettem ki és ott hagytam.

Már itthon vagyok és úgy gondoltam ki takarítok a szobámat.Neki is láttam de közben zenét is hallgatam és meg táncoltam is. Éppen az ablakomhoz mentem mikor meglátam, hogy Bruce engem kukol. Mi a franc ez nem normális. Nekem pedig, hogy nem tűnt fel hogy az ő szobája az enyémmel szembe van . El is ment a kedvem a takarítástól. Úgy hogy le mentem a konyhába ahol anyum főzött valami ebédet.

-szia kincsem,hol voltál?-köszön anyu es egyből meg is kérdezi, hogy hol voltam.

-szia anya át mentem Danielhez hogy meg beszéljük a szülinapi bulit.-mondtam

-igen és mit beszéltetek meg?-kérdezi

-hát azt beszéltük meg ,hogy a családdal meg ünnepeljük a szuletesnapunk napján és másnap pedig rendeznénk egy nagy bulit.-vázoltam fel a dolgokat.

-és hol lenne a buli megtartva?-meg egy újabb kérdés anyától.

-hát úgy beszéltük meg ,hogy Danieléknél tartanák a bulit meg is beszélte a szüleivel és bele mentek. Úgy hogy ezért ti is el fogtok menni a a hétvégén Daniel szüleivel a nyaralonkba mit szólsz?-kérdezem miután el mondtam ,hogy hol is lesz a buli meg tartva.

-rendben legyen.-mondta

-köszi köszi te vagy a világ legjobb anyukája. -mondtam és meg is ötletem.
Ez után írtam is Danielnek hogy az én szüleim is benne vannak úgy hogy még lesz szervezve a buli. A szülinapunkig van legalább 1 hét. Na meg persze hogy a suliból már csak 1 hét van és itt a nyári szünet. Na meg ez az utolsó évünk volt a suliból. Danielle jelentkeztünk a Kalifornia Egyetemre.

𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕Where stories live. Discover now