Keila szemszöge:
Már a plázában vagyok, hogy, be vásároljak a randira. Éppen most a próba fülkében vagyok de nem tudok dönteni 2 ruha között.
Ez az első ruha végül ezt választottam hogy ebben megyek de a másikat is meg vetem.Ez az második ruha ezt is meg vetem de nem ezt vetem fel
De még azért választottam meg ezeken kívül még 3 ruhát. Be kell valljam nagyon szeretek vásárolni.
A vásárlás után már egyből mentem is haza készülődni.
Volt kb úgy 4 órám készülődni az idő alatt tuti meg leszek.
Mivel hogy a ruhám fekete ezért is egy fekete magassarkút társítok hozzá.
A hajamat simán csak be göndöritetem inkább a sminkemnek szenteltem több időt mert valami dögöset de azért legyen Keilas.Így végül ez lett.
Szerintem jó lett a vég eredmény. Na de induljunk is el mert már lehet hogy kicsit késésben vagyok igen lehet, hogy bunkóság tőle, hogy nem jött értem de én kértem meg mert ha ide jött volna tuti hogy a szomszédom most fel lenne háborodva úgy értitek kire célzok reméltem is. Mikor meg érkeztem a helyszínre még nem volt még érkezve ami egy kicsit fura volt pedig én késtem legalább 10 percet mert dugó volt a városban. Na de le ültem egy asztalhoz mert nem is volt asztal foglalva a nevére itt kezdet nekem gyanús lenni de még várok hátha el toppon. Már it vagyok úgy bő 20 perce de sehol semmi így úgy döntöttem fel hívom.
📞📞📞
-hali-szol bele a telefonom másik végén.
- mi az,hogy hali hát bazd meg nekünk randik lett volna úgy kb egy fél órája hol a picsába vagy?-kérdezem egy kicsit idegesen mert el kezdtem érezni, hogy engem most fel ültettek.
-nyugi szivi tudod miért nem mentem el a randira mert tán valaki meg fenyegetett, hogy ha nem hagylak békén le vágja a tökeimet.-mondta de lehet hallani a hangján, hogy mosolyog.
-ki a franc volt?-kérdeztem meg mindig idegesen.
-hát a drágalátos szomszédod.-válaszolt.
-oh és te félsz tőle hát ez szép. -mondtam majd ezzel ki is nyomtam a telefont.
📞📞📞
YOU ARE READING
𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕
Romance𝑨 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒎 𝑲𝒆𝒊𝒍𝒂 𝑬𝒗𝒂𝒏𝒔 𝑯𝒐𝒍𝒍𝒚𝒘𝒐𝒐𝒅-𝒃𝒂𝒏 𝒍𝒂𝒌𝒐𝒌 𝒂 𝒔𝒛𝒖̈𝒍𝒆𝒊𝒎𝒎𝒆𝒍 𝒆𝒔 𝒂 𝒉𝒖𝒈𝒐𝒎𝒎𝒂𝒍 𝑨𝒍𝒊𝒄𝒆. 𝑽𝒂𝒏 𝒆𝒈𝒚 𝒍𝒆𝒈𝒋𝒐𝒃𝒃 𝒃𝒂𝒓𝒂́𝒕𝒐𝒎 𝒆́𝒔 𝒎𝒂𝒋𝒅𝒏𝒆𝒎 𝒔𝒛𝒐𝒎𝒔𝒛𝒆́𝒅𝒐𝒎 𝑫𝒂𝒏𝒊𝒆𝒍 𝑫𝒂𝒗𝒊𝒔...