18.𝑓𝑒𝑗𝑒𝑧𝑒𝑡

271 4 0
                                    

Keila szemszöge:

Éppen a fürdőszobám padlóra ülök és sírok csak azt nem tudom hogy örömömben vagy szomoruságban sírok. Ja és hogy miért sírok azt röviden le írom. Na szóval a szülinapi buli óta el telt úgy bő 2 hét és mi van azzal az van hogy már vagy 1 hete késik. És ezen a 1 héten midig rosszullétel keletem fel. Minden reggel a vécével találkoztam leg elsőnek és ki adtam ami a gyomromban volt. Ezekért a rosszullétekért csináltam egy terhességi tesztet na szóval még vetem ma és meg is csináltam legalább 2 és mind kettő pozitív hurrá ja és nem mindegy ma vacsorára megyünk mert meg hívott minket a Amnada vagyis Danielékhez megyünk vacsorára. Most meg reggel 10 óra van és ma csináltam meg a teszteket és most nagyon ki vagyok akadva csak ülök a fürdőszobám padlóra és zokogok a szüleim nincsenek itthon csak este jönnek haza. Mikor kicsit össze szedtem magam írtam egy SMS-t Dan-nek.

Sms:

Keila
Szia!!!!

Daniel
Hi!van valami baj?

Keila
Hát ami azt illeti..

Daniel
Miiii????????

Keila

Gyere azonnal át és
el mondom

Daniel

Rendben megyek.

Sms vége.

10 perc után még is jött be engedtem és fel mentünk a szobámba. Le utunk az ágyra én a kezébe nyomtam a teszteket ő pedig olyan értetlen tekintettel nézet hogy az valami csoda.

-ezek mik törpe?-kérdezte én egykicsit be környeztem a hülye hormonok miatt.

-ezek tesztek ma csináltam mivel 1 hete késik.-mondtam de már el kezdtem sírni.

-terhes vagy?-kérdezte de már el kezdet nyugtatni.

-igen és az a nagy valószínűség hogy a bátyád az apja.-mondtam mire ő le dermedet.

-és ez biztos?-kérdezte

-hát nagy valószínűség hogy biztos.-mondtam.-de ma megyek a nőgyógyászhoz és akkor ki derül.-folytam

-értem el kísérlek akkor rendben és nyugodj meg nem lesz semmi baj minden rendben lesz és mielőtt fel merülne az ,hogy haragszom nem egyáltalán nem haragszom.

-köszönöm hogy melletem vagy minden bajban.-mondtam és meg öleltem ami nagyon is jól esett. Ezek után még beszélgetünk majd én el kezdtem készülődni mivel megyünk az orvosomhoz, hogy tényleg terhes vagyok vagy sem. El kísért Dan már a városban vagyunk mikor meg halom a nevem és be megyek az orvoshoz.

-szia Keila! miben segíthetek?-kérdezte a doktornő és egyben legjobb barátnőm. Csak amikor ide jövök hozzá engem is egy betegeként tekint rám ilyenkor nincs ilyen pletyizes meg sok más.

-szia egy terhességi vizsgálatra jöttem mert azt hiszem hogy terhes vagyok.-válaszoltam a kérdésére majd mutata hogy üljek le a székre majd folytata a kerdezgetes.

-csinált terhességi tesztet észlelt terheségre utaló jeleket mint pl. hányinger,fáradság, hangulat ingadozás,menstruáció késése?-kérdezte én pedig hevesen bolintottam.-rendben akkor csinálunk mi is egy terhességi vizsgálatot majd meg nézzük az ultrahang képet is.-mondta majd meg csináltuk a tesztet ami pozitív lett majd az ultrahang kép is azt mutata,hogy én bizony terhes vagyok.-hát hölgyem maga minden bizonnyal terhes it kétség sincs.-mondtam majd át adta a leleteket és az ultrahang képeket.-majd 2 hét múlva újra itt rendben.-mondta majd el köszöntem és ki fáradtama vároba ahol Dan várt .

-na mi az eredmény?-kérdezte

-tényleg terhes vagyok.-mondtam és a hasamra simitotam a kezem.-na és most hogyan tovább Dan?-kérdezte mert fogalmam sincs mi tevő legyek az tudom hogy el kell mondjam Bruce-nak mert joga van tudni hogy gyereke lesz.

-hát először el mondod a szüleidnek majd Bruce-nak majd végül az én szüleimnek.-mondta amit en helyeselve bolintottam, hogy ez így jó lesz.

-rendben valahogy én is így gondoltam.-mondtam majd ezek után el indultunk haza. Én el kezdtem készülődni mikor kész lettem meg is jöttek anyáék.

-Meg jöttünk!-kiáltott fel anya én össze szedve minden bátorságomat kezembe vettem a teszteket és az ultrahang képeket és le mentem a szüleimhez.

-anya apa kérlek üljenek le a kanapéra .-mondta

-valami baj van kislányom nagyon furcsa vagy.-mondta anyum.

-hát ami azt illeti van egy gond...-vettem egy nagy levegőt majd folytatom.-anya apa kérlek ne akadjatok ki de terhes vagyok.-fejeztem be látom az arcokon, hogy meg vannak lepődve.-csináltam teszet meg el is mentem az orvoshoz azt mondta hogy bizony én terhes vagyok.-mondtam de ezt már sírva.

-ohhh kislányom mikor történ?-kérdezte anya .

-hát a szülinapi bulin történhetett.-válaszoltam

-na és ki az apa.-kérdezte apa látom rajta hogy egy kicsit mérges de nem rám.

-hát az apa az Bruce.-mondtam apa fel ált és ki akart menni de még állítottam.-ne apa ne menj nem tudja még. -mondtam és apa meg is ált és felém fordult.

-haragszotok rám?-kerdeztem sírva mire anya és apa meg ötletek.

-miért haragudnánk rád én csak Brucera vagyok mérges hogy miért volt ilyen felelőtlen. De azért kislányom te is jobban oda figyelhetél volna.-mondta apa majd meg puszillak a homlokomat .

-bármi legyen is tudjad hogy én és apád meleted állunk és segítünk ahol tudunk.

-köszönöm hogy vagytok nekem és tényleg nem vagytok rám mérgeseke?-kérdeztem

-dehogy vagyunk mérgeseke kislányom de azért mond meg Brucenak is a hírt kíváncsi lennék az arcára .-mondta apa de anya mellkason ütötte.-ez most miért?.kérdezte anyát apa.

-tudod jól.-mondta anya apának




𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕Où les histoires vivent. Découvrez maintenant