Keila szemszöge:
Miután én és Bruce le ültünk az asztalhoz eni is kezdtünk miután be fejeztük Amanda meg szólalt.
-Keila,hogy vagy?-kérdezte.
-köszönöm jól vagyok csak izgulok be jutok e az egyetemre.-mondtam mire Amanda csak ennyit mondott.
-oh édesem ne izgulj be fogsz jutni arra az egyetemre te nagyon okos és szorgalmas leányzó vagy mint anyukád.-mondta en erre el mosolyogtam és bolintottam egyet.-és még édesem még szeretném kérdezni hogy a fiúkkal hogy állsz?-érkezett az újabb kérdés.
-hát hogy is mondjam meg nem találtam meg az igazit.-mondtam mire ő ezt mondta hogy.
-oh meg fiatal vagy majd te is meg találod azt a fiút aki hozzád illik és majd meg becsül.-mondtam ezek után még jött a desszert ami a kedvenc tortánk volt Danel ami nem más mit kék áfonyás és szedres torta. Ez anyu specialitása ezt nagyon szeretjük Danel. Ezek után még beszélgetünk minden feléről hogy ők hova menek a hétvégén és hogy vigyázzunk a házra meg ilyesmik mert hát már a vacsora után el is mennek mi pedig foghatunk neki a dekorálásnak az etelek előkészítéséhez meg a piák behütésének. Meg a medence kisebb takarítanak. Igen tudom hogy este van de akkor is neki állunk a dekorációnak. Hát igazából csináltunk egy fotó sarkot akkor a koktél keverőnek is egy helyet akkor a djnek is egy helyet akkor lufikat fujtunk fel és meg sok mást így kab hajnali 4 re kész is lettünk mert meg segitetetek pár barátunk is így hamar ment a dolog.
Mikor készleten a diszitessel el mentünk egy kicsit aludni. De nem sokat úgy kb 5 órát ha aludhatunk 8:00 szól az ébresztő hogy fel kell kelni és készülni az esti buli. Így del felé meg jot a dj és bár pultos aki még hozott piát amit be tette a hűtőbe hogy jó hideg legyen és ki választottuk a koktél menüt.
Ami ezek lettek.1.
2.
3.
4.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕
Romance𝑨 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒎 𝑲𝒆𝒊𝒍𝒂 𝑬𝒗𝒂𝒏𝒔 𝑯𝒐𝒍𝒍𝒚𝒘𝒐𝒐𝒅-𝒃𝒂𝒏 𝒍𝒂𝒌𝒐𝒌 𝒂 𝒔𝒛𝒖̈𝒍𝒆𝒊𝒎𝒎𝒆𝒍 𝒆𝒔 𝒂 𝒉𝒖𝒈𝒐𝒎𝒎𝒂𝒍 𝑨𝒍𝒊𝒄𝒆. 𝑽𝒂𝒏 𝒆𝒈𝒚 𝒍𝒆𝒈𝒋𝒐𝒃𝒃 𝒃𝒂𝒓𝒂́𝒕𝒐𝒎 𝒆́𝒔 𝒎𝒂𝒋𝒅𝒏𝒆𝒎 𝒔𝒛𝒐𝒎𝒔𝒛𝒆́𝒅𝒐𝒎 𝑫𝒂𝒏𝒊𝒆𝒍 𝑫𝒂𝒗𝒊𝒔...