Keila szemszöge:
Igen a garázsban egy gyönyörű fekete színű McLaren fogadot.
Hát a szüleim most is annyit költöttek értem,hogy az már tényleg sok. Így be ültem az új kocsimba az ülésen egy kis dobozban volt a kocsi kulcs. A távirányítóval ki nyitottam a garázs ajtót el indítottam a kocsit és ki gurultam a garázsból majd a garázs ajtót le bezártam a kaput is ki nyitottam majd el indultam fel venni drága Danielt. Na de ki is próbáltam mennyire gyors ez a szépség,tény nagyon szeretek gyorsan menni szeretem a sebességet. Így gyorsan oda us értem a Davis rezidenciára. Esküszöm ez még nincs kész hát ez szuper. Így egyet dudáltam,hogy it vagyok pár perc múlva meg is jelent de az ajtóban meg torpant,le húztam az ablakot és ki kiabáltam.-szia!ja és csukd Össze a szád mielőtt bele repül egy légy. -kiáltottam oda neki.
Ez után észhez tért és be ültem a kocsiba.-szia!mi ez a kocsi csajszi?-kérdezte és közben a szemével minden egyes negyzecentijét a kocsinak meg vizsgálata.
-hát tudod ezt kaptam a szülinapomra a szüleimtől, ja és boldog szülinapot!-mondtam hogy honnan kaptam a kocsit és fel köszöntöttem.
-köszi és neked is boldog szülinapot!-mondta és ő is fel köszöntött.
-figyi majd én is vezethetem a kocsidat?-kérdezte közben már el us indultunk az iskola felé.
-nem szó se lehet róla ő az én szerelmem nem!-jelentettem ki mire ő be durcizot.-na ne durciz már be majd egyszer talán.-mondtam mire olyan mosoly csúszott az arcára mind mikor egy kis gyerek ajándékot kapott volna.
-de jó,amúgy nagyon szép kocsi na egy ilyen kocsi már nekem is kell.-mondta Daniel.
-nem ne utánoz te majom ezt az én gyerekori álmom volt nem a tiéd. -mondtam neki morcosan. E közben meg is érkeztünk az iskolához. Most is el foglaltam a kedvenc helyemet most is sokan nézték a kocsimat kicsit féltem hogy nehogy valamelyik ribi meg karcolja.
-mi az első órád és hányig vagy?-kérdeztem.
-te lüke ma nincsenek órák mivel év záró van nem emlékszel.-mondta mire en fejen vágtam.
-ezt miért kaptam?-kérdezte
-ezt azért mert le lükéztél.-válaszoljatok egyszerűen.
-rendben nem fogom többet csinálni. Amúgy 1-ig van az egész iskola szóval után el megyünk be vásárolni a bulira rendben.-mondta és vázolt fel az ötletét.
-rendben akkor 1-kor a kocsimnal tali szia.-köszöntem el igaz hogy egy idősek vagyunk de nem vagyok osztály társak.
Így mikor be mentem a teremben és le ültem a helyemre mindenik engem nézet.
-mi az?-kérdezte tőlük.
-semmi különös vagány a kocsid és boldog szülinapot Keila. -mondták az osztály társaim.
-köszönöm és holnap mindenkit várok a házi bulimra.-mondtam és mindenik mondta hogy ott lesz igen meghívását már 2 napja el küldtük igazából az egész iskolát meg hívtuk mivel úgy írtuk hogy ez egyben egy nyár indító buli is egyben.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝚃𝚎𝚛𝚑𝚎𝚜 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚖𝚜𝚣𝚎́𝚍 𝚜𝚛𝚊́𝚌𝚝𝚘́𝚕
Romansa𝑨 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒎 𝑲𝒆𝒊𝒍𝒂 𝑬𝒗𝒂𝒏𝒔 𝑯𝒐𝒍𝒍𝒚𝒘𝒐𝒐𝒅-𝒃𝒂𝒏 𝒍𝒂𝒌𝒐𝒌 𝒂 𝒔𝒛𝒖̈𝒍𝒆𝒊𝒎𝒎𝒆𝒍 𝒆𝒔 𝒂 𝒉𝒖𝒈𝒐𝒎𝒎𝒂𝒍 𝑨𝒍𝒊𝒄𝒆. 𝑽𝒂𝒏 𝒆𝒈𝒚 𝒍𝒆𝒈𝒋𝒐𝒃𝒃 𝒃𝒂𝒓𝒂́𝒕𝒐𝒎 𝒆́𝒔 𝒎𝒂𝒋𝒅𝒏𝒆𝒎 𝒔𝒛𝒐𝒎𝒔𝒛𝒆́𝒅𝒐𝒎 𝑫𝒂𝒏𝒊𝒆𝒍 𝑫𝒂𝒗𝒊𝒔...